takavetarin suojakumin vaihto? (vai stefa?)

Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
cherokee02
Viestit: 14
Liittynyt: 09.01.2011. 11:07
Paikkakunta:

takavetarin suojakumin vaihto? (vai stefa?)

Viesti Kirjoittaja cherokee02 » 12.02.2011. 15:14

Tälläinen tuomio tuli huollosta - itse en itseasiassa löytänyt varsinaista suojakumia vetarista, onko nyt käytetty jotain väärää termiä, mutta suojakumi kuulemma siis rikki toiselta puolelta. Olisko tarkoitettu kuitenkin vain vetoakselin stefaa. Ja jos stefa on rikki, aiheuttaako mitä tuhoa ja kuinka pitkän ajan kuluessa? Itsellä ei tietoa kuinka kauan ollut hajalla, auto on vasta hankittu.

Onko osan hinnasta mitään haisua?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 14.02.2011. 10:07

Taitaa olla väärä termi!! Stefaa tarkoittaa, maksaa itse stefa jonkun euron (ehkäpä tuo: http://www.jamant.fi/stefa-xjkj-cro4137426-p-2365.html ), jos siis -02 KJ Cherokee ja Chryslerin 8-1/4" -perä!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus