2.8 KJ:n automaatti ja pakkanen

Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
TEPE
Viestit: 58
Liittynyt: 14.03.2012. 23:20
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja TEPE » 06.04.2012. 16:40

Juu eipä se pelannu nyt minullakaan. Kyllä mää taidan tehdä joitakin hoitotoimenpiteitä laatikkoon. Tänään sitten 60 vauhdissa laatikko ei oikein tiennyt, että millä vaihteella kulkee. Hirveetä arpomista. Tuolle kulutukselle pitää kans ruveta etsimään jostain selitys. En kyllä purematta niele noita kulutuslukemia.

Aapo
Viestit: 114
Liittynyt: 10.04.2010. 23:50
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Aapo » 06.04.2012. 20:36

Laittele ihmeessä oikeet oilit sinne lootaan. Ei mulla ikinä arvuuttele.

Ja renkailla ei minusta ole juurikaan merkitystä kulutukseen. 265/70-16 melko karkeilla kumeilla kulutus on hyvin lähelle sama, kuin vakiokokoisilla katurenkailla.

TEPE
Viestit: 58
Liittynyt: 14.03.2012. 23:20
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja TEPE » 06.04.2012. 21:58

Mitkä ölpät laatikkoon, jakolaatikkoon ja periin pitäisi laittaa, että on varmasti hyvät ja oikeat?

Aapo
Viestit: 114
Liittynyt: 10.04.2010. 23:50
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Aapo » 06.04.2012. 22:33

Wikibooksista löytyy vastaukset oikeista litkuista ja määristä.

TEPE
Viestit: 58
Liittynyt: 14.03.2012. 23:20
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja TEPE » 07.04.2012. 9:13

Ou jees. Onko se muuten Aapo musta se sun jeeppi? Pari kertaa tullu renegade vastaan Tässä Oulun alueella.

Aapo
Viestit: 114
Liittynyt: 10.04.2010. 23:50
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Aapo » 07.04.2012. 13:01

On se. Ite oon bongannu täällä päin kaks uutta tulokasta. Hopeisen ja mustan renegaden; kumpi on sun? :wink:

TEPE
Viestit: 58
Liittynyt: 14.03.2012. 23:20
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja TEPE » 07.04.2012. 18:31

Se on se hopea kylkiputkilla ja valoraudalla. Ylikiimingissä näin sitten semmosen vaalean vihreän renen, että näyttää niitä täällä olevan useampia.

Kirjoita vastaus