
-Olisi takuut ja vaihdot yms. helpommat...

Lähettää kyllä, viestiä vaan.
Kaikkea ei ihan oikeasti kannata aina ostaa Suomesta
No pääpiirteittäin näin, perusloota toki on vanhoista pikku- ja isosta TF:stä johdannaisia. Kannattaa kuitenkin tutustua myös näiden RE- sarjan laatikoiden- ja moottorinohjauksen toteutukseen, PCM:n ohjelmoinnilla laatikkoon ja koneeseen vaihdettujen "kovien" osien kanssa kun voi muuttaa 4xRE- sarjan laatikoiden ja sekä kuutos- että kasikoneiden toimintaa aika oleellisesti. Vastaavasti pelkällä softamuutoksella tai pelkällä laatikon & venapöydän tai koneen muutoksilla ei saa kaikkea iloa irti, vaan kaipaa molemmat.Desert_Runner kirjoitti: ↑16.12.2018. 20:43Jos lootahommat kiinnostaa enemmänkin niin kirjoita guugleen Torqueflite. Vanhempien jeeppien lootat perustuu 60-luvun tekniikkaan paranneltuna, ei sen kummempaa. Sähköllä ainoastaan vaihdetaan pykäliä ja seurataan linjapainetta vaihtopuolella että vaihdot pysyy niinkun ryslerin insinööri ajatteli. Voihan sitä ajaa manuaalinakin suoraan kepistä, niin ainakin teen monesti rampeissa.
On niillä toinenkin tekijä ollut, nyt en ulkoa muista mikä, mutta on toinenkin, mulla on pari niitä toisia risana, mutta en nyt ehtinyt etsiä, mikä se valmistaja niissä on...
No eikö se aika selvästi lue tämän ketjun teksteissä ja linkkien takana?Desert_Runner kirjoitti: ↑17.12.2018. 11:05Eli motorolan bokseihin on päästy syvemmälle käsiksi, ainakin bensakoneissa?
Niinpä taisi tosiaan olla, ja ne boksit on uilkoisestikin vähän erinäköisiä. Toisaalta samalla tavalla ohjelmoitavissa..