Jaa, eipä siellä varsinaista toimenpidettä kerrottu, joten tässä lyhyt versio:
1. akseli ilmaan, rengas irti ja napamutteri irti + prikka pois,
2. satula pois, sen teline pois ja jarrulevy pois,
3. raidetangonpää irti (jos vasen puoli) tai raidetangonpää ja välivarrenpää irti (jos oikea puoli) olkavarresta,
4. kolme ruuvia irti olkavarren sisältä (avainväli 13mm, 12 kulmaa), jätä ne parin kierroksen verran kierteille ja sitten sopivalla hylsyllä ja jatkolla ja isolla lekalla vähän kerrallaan niistä ruuveista lyödään se napa irti,
5. ruuvit irti ja napa pois olkavarresta ja vetoakselilta,
6. vetoakseli vedetään ulos olkavarren reiästä,
7. pallonivelien mutterit irti (pari kierrosta kierteille, ei tipu olkavarsi varpaille

) ja taas isolla lekalla olkavarteen, kartiot irtoaa...
8. linkin mukaisesti puristetaan vanhat pallonivelet irti ja uudet paikoilleen,
9. kasaus päinvastaisessa järjestyksessä...
HUOMIOITAVAA KASATESSA: Vetaria takaisin laittaessa, pitää sisäpäätä hiukan nostaa/keventää, että osuisi stefaan, joka on tuonnäköinen:
http://www.jamant.fi/stefa-xjmjyjtjzjwj ... p-981.html , kunhan osuu tuohon ohjaustorveen, menee perille helposti!!