Väljyyttäkö? Ja kysymyksiä Jeep WJ -01
Lähetetty: 06.07.2010. 22:38
Eli 2001 WJ jeeppi on kysessä ja sillä ihanalla 3.1 TD
Onko muilla ratissa 4cm "väljyyttä" kun kääntelee rattia auton ollessa sammulleen?
Kun ajaessa mutkiin satasta niin pitää melkein aina "korjata" kun alkaa heitellä.
Mistä vois johtua vain onko se sitä amerikan auton löysyyttä?
Sitte onko normaalia kun ajat eteenpäin ja alat pakittaa niin joskus loksahtaa joku takana, kardaanissa ei ainakaan äkkiseltää ollu mittä löysyyttä?
Asiasta kolmanteen; Saako D vaihteelta laittaa n.60-70km/h vauhissa vaihdekepin siihen 2 vaihteen asentoon kun sillon moottorijarrutus toimii paremmin, kaveri sano että kannattee tehä noin kun tulee esim risteykseen?
Mistä johtuu kun ajettiin joku 4 tuntia yhteen pötköö matka-ajoa ja kun pysähdytiin nin auto vähä tärisi ja moottori "heilu" normaalia enemmän kuin kylmänä? Kämmöt ja kaikki oli silti ok.
Lissää ihemmilisä kysymyksiä:
Se rupeli,flekti vai mikä se on siinä mootorin edessä (siis ei se Flekti joka on syylärissä melkein kiinni) joka saa voiman apulaitehihnalta pyörii aina ihan hitaasti niinkuin se luistais jostakin vai onko se normaalia? Yleensähän se pyörii joka autossa vinhaa vauhtia.
Huomasin tossa yks päivä kun kone pelti oli auki ja hehkutin autoa niin konehuoneesta kuulu semmosta tikitystä, jostain siitä laturin alta polttoainepumpun tyköä. Mitä se meinaa? Auto muuten toimii ihan Ok.
Onko muilla ratissa 4cm "väljyyttä" kun kääntelee rattia auton ollessa sammulleen?
Kun ajaessa mutkiin satasta niin pitää melkein aina "korjata" kun alkaa heitellä.
Mistä vois johtua vain onko se sitä amerikan auton löysyyttä?
Sitte onko normaalia kun ajat eteenpäin ja alat pakittaa niin joskus loksahtaa joku takana, kardaanissa ei ainakaan äkkiseltää ollu mittä löysyyttä?
Asiasta kolmanteen; Saako D vaihteelta laittaa n.60-70km/h vauhissa vaihdekepin siihen 2 vaihteen asentoon kun sillon moottorijarrutus toimii paremmin, kaveri sano että kannattee tehä noin kun tulee esim risteykseen?
Mistä johtuu kun ajettiin joku 4 tuntia yhteen pötköö matka-ajoa ja kun pysähdytiin nin auto vähä tärisi ja moottori "heilu" normaalia enemmän kuin kylmänä? Kämmöt ja kaikki oli silti ok.
Lissää ihemmilisä kysymyksiä:
Se rupeli,flekti vai mikä se on siinä mootorin edessä (siis ei se Flekti joka on syylärissä melkein kiinni) joka saa voiman apulaitehihnalta pyörii aina ihan hitaasti niinkuin se luistais jostakin vai onko se normaalia? Yleensähän se pyörii joka autossa vinhaa vauhtia.
Huomasin tossa yks päivä kun kone pelti oli auki ja hehkutin autoa niin konehuoneesta kuulu semmosta tikitystä, jostain siitä laturin alta polttoainepumpun tyköä. Mitä se meinaa? Auto muuten toimii ihan Ok.