Wagoneerin th400

Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
Avatar
Kartsa
Viestit: 9
Liittynyt: 12.01.2011. 11:44
Paikkakunta: Kaavi

Wagoneerin th400

Viesti Kirjoittaja Kartsa » 13.01.2011. 22:24

Mites on, kun tossa wagoneerissa on toi th400 automaattilaatikko, niin mahtaako siinä olla millainen toi kiinnitys jako, lähinnä että käykö siihen suoraan esim. chevyn 350 kone?

Avatar
ImacInnes
Moderaattori
Viestit: 2614
Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi

Laatikon pulttikehän jako?

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 13.01.2011. 23:04

Jamant tietänee tuon suoraan kysymällä.

Itse pähkäilin saman asian kanssa, tosin kyseessä oli 2,8l V6 tilalle uutta konetta ja nyt on tallissa odottamassa asennusta XJ:hin Chevy Corsican 2,8 litran ruisku kone jossa on sama pulttikehä, vaan paljon muuta muutettavaa jotta sopii Jeeppiin. Sain linkkejä joista asia voinee selvitä tai sitten ei.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GM ... ic_pattern

ja

http://members.shaw.ca/betterthanyoutoo ... tterns.htm

t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 14.01.2011. 8:22

Se on periaatteessa normi GM:n TH-400, mutta se on AMC:n kuorella, eli etupään jako sopii AMC:n V8 -koneille (ja kuutosille, kun niissä on vuodesta -72 lähtien kasin jako), ja takapään jako on Quodra-Trac -jakolaatikolle!! Eli GM:n koneet ei sovi suoraan!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus