WJ 3.1TD -01 vaihteistosta 2 hukassa

Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
PekkaSt
Viestit: 26
Liittynyt: 02.08.2010. 19:53
Paikkakunta: Forssa

WJ 3.1TD -01 vaihteistosta 2 hukassa

Viesti Kirjoittaja PekkaSt » 01.11.2011. 19:59

Joo olisko kellään tietoo mahdollisesta viasta :shock:. Alkoi ilman sivuääniä joten veikkaan sähköpuolta. Vaihteistossa on uudehkot öljyt (oikeat) 8) . Kattopaneeli on alkanut ilmoittaan turvavyöstä ja, että ajoneuvo ei ole pysäköity. Muut vaihteet pelaa normaalisti. Aiemmin oli muuten käynti häiriöitä rpm 1600 kohdalla, mutta ne hävisivät happianturin putsauksella :D .

kozel
Viestit: 1315
Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja kozel » 01.11.2011. 21:32

Happianturi.. Map anturia varmaan meinaat.

Millä tavalla se on hukassa. Ei kytkeydy päälle, luistaa yms?
Vikakoodeja lootassa? yms..
Kokoajan hukassa vai kylmänä/lämpimänä...

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 02.11.2011. 9:25

Joo, lisää tietoa kaivataan!!! Mulla on nytkin yksi WJ 3.1 pihalla, jossa on laatikkovika, kylmänä toimi ok, mutta kun lämpes, ei löytynyt kuin 1. ja 2. vaihde!! No mitattiin linjapaineet, etuservo ei paineistunut ollenkaan, öljynkierto-ongelma siis, laatikko irti ja asiakas haki pajalle, paja on kerran soittanut ja kertonut että ehkä ensiviikolla olis tehty, siitä on jo kuukausi aikaa :shock: :shock:
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

PekkaSt
Viestit: 26
Liittynyt: 02.08.2010. 19:53
Paikkakunta: Forssa

2 hukassa

Viesti Kirjoittaja PekkaSt » 02.11.2011. 9:47

Joo ei kytkeydy lainkaan vaihtaa suoraan ykköseltä kolmoselle. Lämpötila ei vaikuta asiaan.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 02.11.2011. 9:57

Ensin vikadiagnostiikkaa testerillä ja sitten linjapaineet pitäis seuraavaksi mitata!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

PekkaSt
Viestit: 26
Liittynyt: 02.08.2010. 19:53
Paikkakunta: Forssa

Tulihan se kuntoon

Viesti Kirjoittaja PekkaSt » 20.11.2011. 20:59

Jep simppeli juttu. Panta paskana vahvistetut tilalle. Taas pelittää.
Vikakoodien luku oli hukkaan heitettyä rahaa, ei meinaan näyttänyt mitään.

Kirjoita vastaus