WJ turbiini lukko
WJ turbiini lukko
Eli missä nopeudessa pitäisi kytkeytyä, kun minulla 3.1TD kytkeytyy n.120km/h ja kierrokset putoaa noin 2300 rpm/min. Millaisia arvoja muilla? Saako kytkeytymistä muutettua ohjelmoimalla, putoaako kierrokset liian alhaisiksi jos kytkeytyisi jo 90 km/h nopeudessa? Mitä mieltä on JAMANT?
Re: WJ turbiini lukko
Onko sulla vakiokokoiset renkaat alla?PekkaSt kirjoitti:Eli missä nopeudessa pitäisi kytkeytyä, kun minulla 3.1TD kytkeytyy n.120km/h ja kierrokset putoaa noin 2300 rpm/min. Millaisia arvoja muilla? Saako kytkeytymistä muutettua ohjelmoimalla, putoaako kierrokset liian alhaisiksi jos kytkeytyisi jo 90 km/h nopeudessa? Mitä mieltä on JAMANT?
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Re: WJ turbiini lukko
Onko sulla vakiokokoiset renkaat alla?[/quote]
Joo muistaakseni 235/70-16. Vaihteisto on joskus vaihdettu voisko se vaikuttaa?
Joo muistaakseni 235/70-16. Vaihteisto on joskus vaihdettu voisko se vaikuttaa?
Mahtaisiko olla tuollaisesta kyse:
Ja tuolta löytyy aiheesta lisää: http://www.jeepsunlimited.com/forums/sh ... p?t=180330He should check if the transmission flash upgrade has been done ('99-01 WJ service bulletin # 18-025-01
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!