Dana 35 vetarin pään paksuus
Dana 35 vetarin pään paksuus
Olisiko jollain antaa mittaa vetarin pään paksuudesta c-klipin jälkeen? Yritän pähkäillä oik. vetoakselin vaihtotarvetta (päittäisvälystä on hieman oikealla puolella, vasemmalle tulee jokatapauksessa uusi vetari kun laakerin vastinpinta on pahasti syöpynyt)
kts. kuva http://www.kadotus.org/xj/2012-02-21%2017.58.20.jpg
http://www.kadotus.org/xj/2012-02-21%2017.20.59.jpg
t. Olli
kts. kuva http://www.kadotus.org/xj/2012-02-21%2017.58.20.jpg
http://www.kadotus.org/xj/2012-02-21%2017.20.59.jpg
t. Olli
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä amaz, muokattu yhteensä 23 kertaa
Toiminnan takia ei tarvi, mullakin tuntuu reilusti klappia takana eikä ole haitannut käyttöä. Öljyä ei silti vuoda ja laakeritkin on kestäny.
Itse asiassa eikö se ole hyvä että olis vähän välystä niin stefat ei pääse syömään semmosta uraa akseliin.
Kestävyyden (=turvallisuuden) kannalta en kuitenkaan osaa sanoa missä on riskiraja.
Itse asiassa eikö se ole hyvä että olis vähän välystä niin stefat ei pääse syömään semmosta uraa akseliin.
Kestävyyden (=turvallisuuden) kannalta en kuitenkaan osaa sanoa missä on riskiraja.
XJ--4.0 Renix--AW4--NP242
Rockautosta tilasin dormanin 603-307 vetoakselin, sarjassa tulikin mukana itse vetoakseli, abs-kehä, pyöränlaakeri, stefa, pinnapultit ja pyöränmutterit. Hinta oli siedettävä 207e toimituskuluineen + tullit ja alv.
Nyt on nipussa uudella vetarilla ja kyllä kelpaa ajella kun ei laakerit jollota
Nyt on nipussa uudella vetarilla ja kyllä kelpaa ajella kun ei laakerit jollota

-94 ZJ Grand Cherokee, -92 Multivan