d35 perän värkkäys

Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
Jansa
Viestit: 166
Liittynyt: 04.11.2008. 20:32
Paikkakunta: Hollola

d35 perän värkkäys

Viesti Kirjoittaja Jansa » 01.09.2012. 0:49

Olis tarkotus laittaa palalukko tuohon avoimeen d35seen, lockrigt hankittuna ja pinionin laakeritkin vaihtuu samal ja stefa siihen.
Tuli mieleen et kun tuon aukasee niin piteekö kuinka paljon purkaa akselistoa et saa tasauspyörästön vaihettua?
Eli mitä pitee olla osia muuta kun jo hankitut pinionin hilut ja lukko valmiina kun alkaa projektiin kun tarvii saaha auto kerralla kasaan ja takas ajoon?
Kerran jo on kurkattu perän sisään ja ei siel mitään särki ollut, paitsi pinioni väljä.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 03.09.2012. 9:29

Oikea vetari vain pois, sitten onnistuu lukon laitto...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus