Auto oli ennen hitsausta siis toimiva. Mikähän mahtaisi olla vialla/rikki.? Vaihdelootan ja moottorin välinen adapteri vuoti öljyä, hitsattiin kuntoon(ammattilainen hitsasi sen TIG:llä). Adapteri paikalle ohjeiden mukaan, turbiini kohdilleen ja loota kiinni. Ei mene vaihteet päälle, ei nosta painetta siis. Olisiko pumppu saanut siipeensä.? Oisko kellään Jeep foorumin guruilla ml. Jamant mitään ehdotusta.
Olen uusi täällä Jeep "piireissä" enkä varmaankaan osannut kuvata/kertoa kaikkea aivan oikein.
GC -00 3.1TD vaihteet ei toimi
No enkös mä jo puhelimessa tähän kommentoinut?? Vai oliko se eri auto (hassua jos olis, kun samalla viikolla kaksi samanlaista vikaa)!!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 121
- Liittynyt: 25.01.2012. 23:02
- Paikkakunta:
Eipä se se pelkkä adapterin hitsaaminen niitä öljyvuotoja korjaa. Vaihdoitteko toimenpiteeseen kuuluvat tiivisteet? Itellä tigillä hitsattu adapteri ja uudet tiivisteet, muistaakseni 3kpl o-renkaita ja stefa ja ainoa hyvä puoli omassa grandissa, ei merkkaa alleen (3.1td). Ja tuo tigillä adapterin korjaaminen on ihan ok, kun sen joku osaava tekee, kestäny itellä jo 3v. Tarkistettiin muitten murheiden yhteydessä!. Niin ja kätes on syvällä paskassa ku oot tuon pelin hommannu, otan osaa! Tuosta vaihteiston oireesta en kyllä ymmärrä muuta kun että onko vaijeri paikallaan.