Juu, kyllä se pinionin laakerin vaihto käytännössä tarkoittaa koko perän purkua ja uudelleen kasausta, käytännössä täydellisellä perän asennussarjalla.
Jos meinaa itse tehdä, niin vähintään tarvitsee pinionin molemmat laakerit, pinionin shimmit, krymppiholkin, pinionin stefan. Käytännössä kuitenkin myös poskilaakerin shimmit, koska jos pinionin syvyys yhtään vaihtuu niin hammasvälyskin pitää asettaa uudelleen - ja samalla siinä vaihtaa ne poskilaakeritkin -> perän täydellinen asennussarja
Työkaluina erikoisemmista tarvitsee viisarinäyttöisen momenttiavaimen (pinionin laakereiden esijännityksen säätö), sekä heittokellon ja sille säädettävän jalan että saa mitattua hammasvälyksen. Peräkopan levitin ei ole ihan pakollinen, mutta helpottaa kun pitää saada poskilaakereiden esijännitys kohdalleen. Homma ei kaikkinensa ole erityisen vaikea, mutta todella aikaavievä ja hyvin tarkkana saa olla. Jos ekaa kertaa tekee, niin saat varautua käyttämään siihen koko viikonlopun. Helpointa tehdä kun akseli on pöydällä, jos ei ole pääsyä nosturille että voi työksennellä järkevässä asennossa auton alla.
Hommassa on vielä se juju, että uusilla laakereilla vanha välitys voi pitää meteliä vaikka olisi tähän asti ollut hiljainen

'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä