Grand Cherokee 2,7 v.2003 murheenkryyni..osaisiko joku auttaa

Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
malmip
Viestit: 1
Liittynyt: 04.04.2016. 9:41
Paikkakunta: kaarina

Grand Cherokee 2,7 v.2003 murheenkryyni..osaisiko joku auttaa

Viesti Kirjoittaja malmip » 04.04.2016. 9:55

Kyllä on tämä auto aiheuttanut sellaista päänvaivaa ettei tosikaan..Kokeillaan vielä täältä hakea apuja, jos joku sattuisi tietämään.
Ongelma nro 1. Pieneen töyssyyn ajettaessa auto alkaa ravistamaan rattia hullunlailla, voi ottaa pienestäkin montusta tai töyssystä nokkiinsa niin paljon, että tuntuu auto lähtevän käsistä. On vaihdettu yläpalloniveltä ja ties mitä, mutta ei apuja.

Ongelma nro 2. moottorin vikavalo syttyi..testerillä ilmoitti vaihteistossa olevan säätövika, mitä lienee tarkoittaa?! Lämpimänä ei vaihda vaihteita kunnolla tai sitten kierrokset vaan nousee, eikä auto mene eteenpäin..

Antaisinpa melkein mitä vaan, jos nämä ongelmat saataisiin kuntoon, jotta saisi nukkua yöunet rauhassa. Jos jollain jotain ajatusta, niin voisikohan heitellä niitä ilmaan. Rahaa on mennyt turkasen paljon jo korjaamoille, josta ei ole apua herunut. Paha mieli vaan tullut ja kukkaro huutaa tyhjyyttä.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: Grand Cherokee 2,7 v.2003 murheenkryyni..osaisiko joku auttaa

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 04.04.2016. 15:04

Raidetangonpää, track-bar, alatukivarren puslat, renkaat....???? Tai kaikki yhteensä...

Vaihteistosta paha sanoa tutkimatta tai jos et kerro vikakoodeja... Eikä ehkä sittenkään näkemättä...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

kozel
Viestit: 1315
Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
Paikkakunta: Tuusula

Re: Grand Cherokee 2,7 v.2003 murheenkryyni..osaisiko joku auttaa

Viesti Kirjoittaja kozel » 04.04.2016. 19:08

nro 1.
Kantsii netistä hakea juttua "Death Wobble" tai "Death Wobble WJ" yms.

Nro 2.

Näissä olisi hyvä jos laitettaisiin se vikakoodin numero ja mitä se testeri kertoo eikä pelkästään vapaa suomennos testerin tekstistä.
Muutenkin se pelkkä vikakoodi ei sano aina mitään vaan kannattaa vähän kertoa anturidataa jos testeri mahdollisesti sellaista kertoo.

Onko tuosta lootasta miten vaihdettu öljyjä tai mahdollisesti katsottu että onko siellä edes riittävästi öljyä. Samanlaisia oireita pukkasi oma offipeli alkuun kun ympäriajon jäljiltä haettiin öljyntasoja kohdalleen. Vajausta oli alkuun kun oli osa öljyistä tullu pihalle niin eri paikoista konehuoneesta kuin voimansiirrostakin.
kozel@ircnet

Kirjoita vastaus