GrandCherokee WK3.0CRD voimalinjan "sulakkeet"?
Lähetetty: 03.08.2020. 10:42
Terve!
sattuipa kyseiselle kulkuneuvolle viikonloppuna hieman erilainen tapaus, kun vaimon eteen oli pyörähtänyt suursäkkimytty. Ei ollut ehtinyt tehdä oikeastaan mitään ja mytty oli mennyt auton alle, mistä kardaani oli samalla silmänräpäyksellä napannut sen kiinni ja pyöräyttänyt ympärilleen niin, että koko perä kertalaakista lukkoon.. 50m mustaa rantua tielle ja auto siihen. Sellainen punottu lasikuitusäkki ei ihan vähällä luovuta kun sellaiseen paikkaan kiertyy ja auto oli hinattava tuohon huoltamolle, että saadaan ylös ja säkkimytty jollain keinoa rälläköityä sieltä pois...
No sinänsä kardaani varmaan sieltä vapaaksi tänään saadaan, mutta tuli vain mieleen, että aika lujilla siellä on paikat ehken käyneet kun lähes satasen vauhdista lyö perän tuolla tavalla lukkoon..? Täällä on varmaan porukkaa, jotka tuon voimalinjan rakenteen tuntee niin kuin omat taskunsa. Mitähän sieltä kannattaisi nyt samalla sitten tarkastaa tai lähipäivien ajossa tarkkailla? Vai onko ylipäänsä mitään suurempaa riskiä isommille vaurioille tuossa? Moottori oli pysynyt käynnissä koko ajan, että eteenpäin voimalinjassa tuskin on mitään..?
--Tommi
sattuipa kyseiselle kulkuneuvolle viikonloppuna hieman erilainen tapaus, kun vaimon eteen oli pyörähtänyt suursäkkimytty. Ei ollut ehtinyt tehdä oikeastaan mitään ja mytty oli mennyt auton alle, mistä kardaani oli samalla silmänräpäyksellä napannut sen kiinni ja pyöräyttänyt ympärilleen niin, että koko perä kertalaakista lukkoon.. 50m mustaa rantua tielle ja auto siihen. Sellainen punottu lasikuitusäkki ei ihan vähällä luovuta kun sellaiseen paikkaan kiertyy ja auto oli hinattava tuohon huoltamolle, että saadaan ylös ja säkkimytty jollain keinoa rälläköityä sieltä pois...
No sinänsä kardaani varmaan sieltä vapaaksi tänään saadaan, mutta tuli vain mieleen, että aika lujilla siellä on paikat ehken käyneet kun lähes satasen vauhdista lyö perän tuolla tavalla lukkoon..? Täällä on varmaan porukkaa, jotka tuon voimalinjan rakenteen tuntee niin kuin omat taskunsa. Mitähän sieltä kannattaisi nyt samalla sitten tarkastaa tai lähipäivien ajossa tarkkailla? Vai onko ylipäänsä mitään suurempaa riskiä isommille vaurioille tuossa? Moottori oli pysynyt käynnissä koko ajan, että eteenpäin voimalinjassa tuskin on mitään..?
--Tommi