Hei
Kiitos vinkeistä. Jotain ajo-ominaisuuksille pitää keksiä. On nimittän tuo Nivakin lähes nautinnollinen tähän verrattuna

. Pläni olis seuraava. Ensin rekisteröintikatsastus niin näkee samalla onko väljää jossain. Sitten pyöränkulmien mittaus ja aurauksen säätö. Saa ratin samalla suoraan... kun on mustaa valkosella pyöränkulmista niin sitten voi kotonakin säätää casteria kun saa säädettävät tangot hommatuksi. Kai se riittää kun hommaa vaikka säädettävät ylemmät tangot eteen? Moogilla näky olevan tankoja joissa säätöalue +/- 3 astetta... Ei varmaan mitkään heavyduty offroadit, mutta semmoset joilla sais nyt ainakin testattua säädön vaikutusta. Toki jos akselit ei ole keskenään linjassa niin sitten pitää tehdä muutakin...
Sitten on vähän muutakin remonttia... Taitaa olla pakosarja ainakin kuskinpuolelta halki. MIL palaa ja herjaa kattien jälkeisten lambdojen arvoista. Ja vähä sellasta supsutusta tuntuis kuuluva. On vaan ne lämpösuojat päällä niin ei hyvin näe... No hommasin jo uudet niinsaa heti vaihtaa kun alkaa tarkastaa tarkemmin.
Auto tulee suht vähille ajotarpeille ja mietin että koittaasin pärjätä yksillä Allterrain renkailla. Tilasin 275/60r20 kumet mukana tulleille toisille vanteille...
Ja kiitos katon noston tarvikkeiden tarjouksesta. Katto olis kuitenkin tarkoitus koittaa pitää paikallaan

. Ei muuten vuotanut vettä vaikka sitä sateli ihan riittämiin reisun aikana. Nitinöitä katosta jonkun verran tulee... ehkä kuuluu asiaan...? Mitäs kattotelineet tämmöseen? Nivan katolla on kalareissuja varten kovakuorinen kattoteltta. Minkälaiset tellingit kestäis sen painon ja käytön? Tuossa muovikatossa on sadekouru reunassa ja jonkinmoisia poikkiorsia siihenkin kaupataan... Mutta kestöisköhän... Teltta painaa pakattuna ehkä 70kg ja sinne menee 2 aikusta sisään...
TJ