Grand Cherokee -00 4.7 V8
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Mistäs noita Polakkilevikkeitä voi ostaa?
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Voi helevata...
-Toivottavasti Jeeppeilysi jatkuu joko korjaten tai....?

-Toivottavasti Jeeppeilysi jatkuu joko korjaten tai....?

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Polakkien eri levikkeitä on ollut ihan eBayssa myynnissä ainakin viimeksi kun asiaa kaivelin. Ei olleet pahan hintaisia, mutta lasikuituisina eivät kyllä sitten kestä nojailla mihinkään.
Ja kiitokset lasin tarjoamisesta, mä pidän takaraivossa että sulta löytyy.
Mun kesämökki on sellasessa paikassa ja ilman talviylläpitoa tiellä, että jo sen puolesta tarttis olla katukelpoinen auto joka kynsii tarvittaessa kaikilla neljällä pyörällä. Bensalla ajeluhan on nykyään ihan mauttoman hintaista, niin sillä tämä nyt vähän aiheuttaa tuskaa että miten tästä eteenpäin. Mä bemareista eroon päästessäni jo vähän lupailin itselleni, että modernimpaa nokilekaa ei enää tule käyttikseksi käytettynä kun hajoaa nuppi jokseenkin vikaherkän tekniikan suhteen kun on kaikenmaailman kierrätyksiä, läppämoottoreita, DPF filsuja jne. Tässä kuitenkin alkanut vähän tuumailla että olisko se sittenkin seuraava käyttis WK Grandi märssun koneella ja askilla. 2005-2006 malleista ilmeisesti onnistuu löytämään ilman DPF kiluja, ehkä säkällä jostain uudemmastakin?
WK on ihan siedettävä ulkopuolisesti, sisältähän se on ihan pelkkää ämpärimuovia ja muutenkin aika kaamea. WK2 grandejakin alkaa saada siedettävään hintaan jo, ja se on baltiarallaa kaikinpuolin miellyttävämpi laite visuaalisesti mun silmään. En ole yhtään tutkinut WK2 tekniikkaa, että kenen valmistama nokileka ja voimalinja siellä on noin muuten.
Joka tapauksessa tuntuu nyt siltä että entraan tämän takaisin tien päälle kun olen niin paljon nyplännyt autoa sieltä sun täältä. Jätetään jatkossa sitten enmmän harrasteen rooliin ja ehkäpä sitten käyttikseksi tollanen WK / WK2. Hemi vie niin pirusti bensaa että pakko ottaa dieselinä, veroissa ottaa turpaan sen pari tankkia bensaa. Se erotus on taputeltuna alle tuhannen kilsan ajosuoritteella eli täysin merkityksetön juttu.
Ja kiitokset lasin tarjoamisesta, mä pidän takaraivossa että sulta löytyy.
Mun kesämökki on sellasessa paikassa ja ilman talviylläpitoa tiellä, että jo sen puolesta tarttis olla katukelpoinen auto joka kynsii tarvittaessa kaikilla neljällä pyörällä. Bensalla ajeluhan on nykyään ihan mauttoman hintaista, niin sillä tämä nyt vähän aiheuttaa tuskaa että miten tästä eteenpäin. Mä bemareista eroon päästessäni jo vähän lupailin itselleni, että modernimpaa nokilekaa ei enää tule käyttikseksi käytettynä kun hajoaa nuppi jokseenkin vikaherkän tekniikan suhteen kun on kaikenmaailman kierrätyksiä, läppämoottoreita, DPF filsuja jne. Tässä kuitenkin alkanut vähän tuumailla että olisko se sittenkin seuraava käyttis WK Grandi märssun koneella ja askilla. 2005-2006 malleista ilmeisesti onnistuu löytämään ilman DPF kiluja, ehkä säkällä jostain uudemmastakin?
WK on ihan siedettävä ulkopuolisesti, sisältähän se on ihan pelkkää ämpärimuovia ja muutenkin aika kaamea. WK2 grandejakin alkaa saada siedettävään hintaan jo, ja se on baltiarallaa kaikinpuolin miellyttävämpi laite visuaalisesti mun silmään. En ole yhtään tutkinut WK2 tekniikkaa, että kenen valmistama nokileka ja voimalinja siellä on noin muuten.
Joka tapauksessa tuntuu nyt siltä että entraan tämän takaisin tien päälle kun olen niin paljon nyplännyt autoa sieltä sun täältä. Jätetään jatkossa sitten enmmän harrasteen rooliin ja ehkäpä sitten käyttikseksi tollanen WK / WK2. Hemi vie niin pirusti bensaa että pakko ottaa dieselinä, veroissa ottaa turpaan sen pari tankkia bensaa. Se erotus on taputeltuna alle tuhannen kilsan ajosuoritteella eli täysin merkityksetön juttu.
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Siellä on VM:n 3.0 CRD, vaihteisto on mersun 2011-13 ja 14--> on ZF:n 8-vaihteinen. Ja älä ota ilmajousituksella, vaikka olis halpa. Hintaero korjaantuu kuitenkin sen ilmajousituksen korjaamisessa, nytkin yksi pihalla odottaa osia...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Okei eli alkupään WK2:ssa ilmeisesti sama 722.6 5-pykäläinen mersun tomaatti kuin WK:ssa, ainakin noin pääpiirteittäin? ZF aski oliskin jo sitten jotain ihan muuta, se toimii kuin ajatus. Italiaanon jäteöljyvatkain ei kyllä sitten taas kiinnosta tippaakaan vaikka on tossa WK:n OM642 myllyssäkin omat oikkunsa, ainakin jos on vanhempi versio missä öljynjäähdyttin ja/tai sen tiiviste alkaa falskaamaan.
Hmm, onko maailmalla tai Jarilla noin muuten käsitystä että kummassa lyö kätensä tiukemmin sontaan jos puntaroi WK tai WK2 mallien välillä? Aika huonosti on noin muuten valinnanvaraa jos pitäisi saada joku edes semi moderni maasturi joka soveltuisi arkikäyttöönkin, ainakin jos sen pitäisi olla järkevän hintainen.
Hmm, onko maailmalla tai Jarilla noin muuten käsitystä että kummassa lyö kätensä tiukemmin sontaan jos puntaroi WK tai WK2 mallien välillä? Aika huonosti on noin muuten valinnanvaraa jos pitäisi saada joku edes semi moderni maasturi joka soveltuisi arkikäyttöönkin, ainakin jos sen pitäisi olla järkevän hintainen.
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Mitä vanhempi auto sen enemmän puuhaa, mutta enemmän pystyy itse tekemään ja vaikuttamaan. Uudemmissa liikaa digiä, ja kun on bitti poikittain, harva korjaamo sille mitään pystyy, kun ei testerit tue kaikkia moduleita. Jos esim WKII:sessa menee jakiksen moduli vikatilaan, katoaa pahimmillaan vaihteet kokonaan, yhdelle asiakkaalle kävi niin ja taas odotettiin osia. Ja ekojen osien jälkeen odotettiin seuraavia osia...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Noinhan se on joo, mitä uudempaa on ni sitä enemmän tarttee diagnostiikkaa -> ei vaan oikein aina yhden auton tähden ole mieltä alkaa niitä kaikkia digityökaluja hommailemaan, varsinkaan jos niillä ei sitten kaikkea pääse edes tekemään. WK2 tipahti just pois harkintalistalta jos jakolaatikkokin on jonkun älyboxin takana. Toki onhan siellä WK:ssakin joku pirun servomoottori eikä vaijeri niin kuin tossa WJ:ssä...
Rahamies ottais kaupasta uuden ja vaihtaisi siinä kohdin kun takuut loppuu, mutta sekään ei nyt oikein ole vaihtoehto
Rahamies ottais kaupasta uuden ja vaihtaisi siinä kohdin kun takuut loppuu, mutta sekään ei nyt oikein ole vaihtoehto

Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
ZJ-käy ja porskuttaa....
-Tosin tulihan siihen vikaa kun tuolla myrskyssä ajelin, tuulilasin pyyhkijät pyrkivät jäätymään....
Näkyi kyllä olevan samaa vikaa muissa uudemmissakin autoissa, olivat vielä jumissa lumimyrskyssä....

-Tosin tulihan siihen vikaa kun tuolla myrskyssä ajelin, tuulilasin pyyhkijät pyrkivät jäätymään....

Näkyi kyllä olevan samaa vikaa muissa uudemmissakin autoissa, olivat vielä jumissa lumimyrskyssä....

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912