Hmm, nyt ei äsken sitten toiminutkaan mittariston valot mutta ehkä toi vaihdettu komponentti olikin joku trankuks naamioitu tyhjiöputki joka vaatii lämpenemisen

Syksyllä vaihdoin sekä WJ että WK Grandiin ilmastoinnin polttimot ja WJ Grandiin perslämppärin katkaisijoiden polttimot. Jos on hyvä kolvi niin ei mikään paha homma. WJ osalta meni aikaa reilu tunti siitä kun alkoi osia autosta irrottamaan siihen että oli osat taas autossa paikoillaan. WK:ssa vielä nopeampi homma, kolmen vartin keissi. Youtubessa on hyvät ohjevideot molempiin. Sopivia polttimoita saa ebaysta, samoin sinisiä kumisukkia jos haluaa säilyttää alkuperäisen värityksen valoissa.Macke kirjoitti: ↑08.01.2021. 14:38Jos nyt testailen LEDejä hieman varoemmin, niin onkos kukaan vaihtanut lämppärinsäätimiin ja perslämmittimien katkaisijoihin taustavaloja? Josko niitä koittaisi kanssa saada pois vihreydestä. Segmenttinäytöt nyt pysyy vihreinä kuitenkin, mutta josko silti näpertelisi ja kokeilisi...
Chryslerin sisäinen nimitys viimeisimmille 4,7- litraisille.. HO:n parannettu versio (~300 hevosta ja 450Nm vääntöä). Olisi aika namu vaikka XJ:n pellin alle, tehopainosuhde olisi kohdallaan ja litratilavuuden puolesta menisi leimalle. Alkupään 4,7:t menisi XJ/TJ- koreihin ihan virallisestikin. Mutta se on toki eri tarina kuin tämä
Tuohon 4,7 litraiseenkin koneeseen saa ihan mukavasti ruutia, varsinkin jos lähtökohta on koneen ensimmäinen inkarnaatio. PCM:n softa kannattaa pistää uusiksi osaavaan moottorikoodaajan toimesta jos lähtee vähänkään enemmän modaamaan konetta. Itsellä ZJ:ssä raudan päivitysten jälkeen orkkissoftalla vs. custom tune niin ero kuin yöllä ja päivällä miten kone ja laatikko toimii - ja miten kulkee.78mm muuten olikin se kaasuläppä joka löytyy niistä 96-99 mallisista 454 truck Chevyistä johon pikku modeilla saa jeepin tyhjäkäyntimoottorin ja TPS anturin kiinni. 77mm on tuo imusatsin reikä, 68mm on WJ orkkis kaasuläpän koko. Kun nyt saisi tota hengitystä parannettua imu- ja pakopuolelta niitten nokkien kera, niin siitä pitäisi irrota kymmeniä heppoja lisää paukkuva. En tiedä että joutuuko vihdoin alkaa perehtymään orkkis ECU:n softan puukotukseenkin. Ilmeisesti tuo vakiosoftakin kuitenkin osaa pikku ajojen jälkeen suht järkevästi säädellä itseään vaikka sinne ne nokatkin vaihtaisi.