Sivu 1/1
Chero-82
Lähetetty: 04.12.2011. 10:11
Kirjoittaja kimboi
Tervis jeep kansa! eilennä tuli hankittua tällainen -82 chero. seissyt useamman vuoden samassa paikassa mutta kun anto huikan suoraan kaasarille ja akun laittoi paikalleen ni tulille se hörähti. ajamalla sain sen veikkolasta masalaan. pakohuutajaa tarvii retusoida ja virtavehkeitä kattella ku tuntus ettei käy ihan kaikilla. sit viel tarviis vähä jeesiä hihnojen kanssa....kenen tulisi kiertää minkäki kautta kun ohj.tehostajan hihna on löysä ja minkään taivaanvaltakunna kiristus mahdollisutta ei ole. jos joku sais laitettua jonkun linkin missä kädettömälle olisi ihan kuva mistä näkis kuka mitäki kautta kiertää.

Lähetetty: 04.12.2011. 10:33
Kirjoittaja kimboi
Niin toki hyvähän se olisi laittaa mikä moottori jeepissä....suora kutvonen nelivaihteisella manuaalilla.
Onnittelut Jeep hankinnan johdosta.
Lähetetty: 04.12.2011. 11:56
Kirjoittaja ImacInnes
Terve.
Laitappa lisää kuvia näkyviin, mm. konehuoneestakin.
Eiköhän tuossakin ohjaustehostimen hihnan kireyttä säädetä itse ohjaustehostimen kolme pulttia löysäämällä ja jollain sopivalla vääntämällä tehostinta jotta hihnan kireys on sopiva ja samalla kiristämällä säätöuran kohdalla oleva pultti ja sitten muut kaksi pulttia.
En tosin ole ihan sata varma kun itselläni on V8 koneinen versio.
t. Ismo Ämmä
Lähetetty: 04.12.2011. 13:27
Kirjoittaja kimboi
talvi jeeppin laitettu talvirenkaat. tuli juuri tallilta ja hihnojen kiristus tsydeemi ratkes pienellä pähkäilyllä.....liian pitkä taitaa olla tehostajanhihna kun ei säädöt riitä. seuraavaks tarviis saada vehes käymään kaikilla eka ja vika pytty pimeitä... liekö edellinen omistaja saanu sytytys järjestyksen sekaisin. Kertokkee mikä tuos jeepin konees on sytytys järjestys. kuvei ottelen aina tilanteiden mukaan ja koitan tumpuloida niitä tänne.

Lähetetty: 05.12.2011. 10:23
Kirjoittaja JAMANT
Sytkäjärjestys: 1-5-3-6-2-4
Lähetetty: 11.12.2011. 22:13
Kirjoittaja kimboi

Tuo hihna oli liian pitkä ohj.tehostajalle ei säätövarat riittäny mut onnex moponetti on tos lähellä. Hieman kapeampi ku ei ollu noin leveää tarjolla ja lyhkäsempi ni rupes toimii niinku pitää.

Syy siihen miksi ei käyny kaikilla....kolme tönäriä oli loikkinu paikoiltansa liekö syynä pitkä seisonta-aika ja suoraan karpuraattoriin työnnety menovesi ku lähti avaimesta käyntii laakista. Mut nyt käy nätisti kaikilla!
Lähetetty: 11.12.2011. 22:35
Kirjoittaja kimboi
Vähän kuvaa sisustasta ja mittarivalojen kunnostuksesta. Polttoaine ja moottorinlämpö mitareiden linssi oli pudonnu pois paikoitaan muta nyt liimattu paikoilleen.
Pikkasen on korroosio purassu helmee=)
Kolmevarttii meni ennekö aukes!
Siinä upeaa ja kiiltavää peltiä tilalla.
Sisäpualen kantti.
Alareunaan tuli vedettyä päällemaalattavaa massaa niin sisä ku ulkopuolellekkin.
Valmiisi pohjamaalattuna sinkkivärillä tulevia visioita varten:) Ehän kellään sattus oleen myytävänä rekisterikilven valoille sitä listaa tohon luukkuun?
Lähetetty: 11.12.2011. 23:56
Kirjoittaja 28CRDKJ
Ite oisin vetänyt ton sinkin ekana ja sitte vasta ton massan... Ainaskin Wolkkarissa toimi hyvin. Tietysti pintaväri vielä lisäks.
Lähetetty: 14.12.2011. 15:57
Kirjoittaja latex
juu erikoinen järjestys mut meneehän se noinkin. nyt vaa sinkistä ei mitään hyötyä..
konnunsuolta löytyy 1kpl rekkari valolle se lista käikäle. sinkkipainevalua ja tietty ajan patinaa havaittavissa. ja oiskohan viel joskus ylimaalattu. T:late.
Lähetetty: 15.03.2012. 23:38
Kirjoittaja kimboi
Päivitetääs vahän...pari kuukautta huolettomia kilometrejä takana. Kovista pakkasista huolimatta lähti hienosti käyntiin ja nelivetokin toimi moitteetta. Mutta nyt on moottorista venttiili koneistossa vikaa ja kannen nosto pois paikoiltaan odottaa seuraavana listalla. Rekisterikilvellekkin on löytyny oikeanlainen osanen....kitos lateksille! laittelen kuvei kunhan rojekti pääsee kunnolla käyntii.