Nyt kävi jotenkin niin että mulla on pihassa Jeeppi. Pitkästä aikaa mulla on auto joka laittaa hymyilyttämään ihan vaan jo ajatuksen tasolla. Yhtenä aamuna mä tervehdin sitä ääneen, kuin hyvääkin ystävää

Olen nyt aika pitkään ajellut sellaisilla tosi tylsillä perheenkuljettimilla ja nyt sitten kun vanha auto alkoi kirjaimellisesti hajota käsiin tuli mieleen että joskos sitä hankkisi pitkästä aikaa sellaisen auton mistä ihan oikeasti tykkää. Toiveina oli neliveto, tämän kyseisen nelivedon mukana tuli vaan aika paljon kaikkea muutakin kivaa. Miehen mielipiteet saattoivat hieman vaikuttaa merkin valinnassa

No, nyt sitten tuota autoa pitäisi alkaa laittamaan siihen kuntoon että sillä kehtaa lähteä pusikkoon. Pitäisi siis vähän korottaa ja hankkia kesäksi jotkut kivat renkaat alle. Lisävaloja tottakai pitää olla. Ja koska tuon auton bensatankki on hyvinkin erikoisesti sijoitettu niin sille haluan jonkinsortin suojan laittaa. Ja lisää varmasti keksii kokoajan. Ihan mahottoman nopealla aikataululla tämä ei tule tapahtumaan koska noita osia ei kasva puissa mutta hiljalleen laittelen, opettelen ihan itte tekemään vaikka henki lähtis! Olen mä ennenkin jotain pikkupuuhaa tehnyt mutta aikalailla tässä miehen ja Youtuben opastuksella mennään

Ennen kaikkia kivoja puuhia tarttee kuitenkin tehdä tylsiä puuhia. Tässä lista joka toivottavasti pysyy lyhyenä.
- takakontin kaasujouset on ihan entiset, uudet on jo tilattu.
- auto käynnistyy vähän heikonlaisesti joten sitä tässä parhaillaan ratkotaan mitä sille tarttis tehdä. Jonkin verran apuja olen saanut jo Facebookin ryhmän kautta.
- etusumarit eivät pala, liekö siellä kotelossa mitään edes on
- takalasin pyyhkijä retkottaa ihan ihmepaikassa (eikä retkotakaan, moottori siitä on sökö)
- vilkun rele (kerran jo korjasin, itte, aatelkaa!)
- puhallin toimii valjusti, autokaupan piikkiin vaihdettiin uusi puhaltimen moottori, vastus ja johtosarja
- vaihdekepin valot ei pala
- cd-soitin ei toimi (eikä cd:n vaihtaja, ihankun mulla ees olisi enää mitään levyjä tallella)