Grand Cherokee -00 4.7 V8
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Ehkä se enemmän ulinaa/ininää on tuossa omassakin. Kai se kaikkein paras ois kun löis kaikki uutta perään. Osathan ei maksa paljoa mutta kun ei oo aiemmin moista hommaa tehnyt niin ei oo vielä uskaltanu hommaan ryhtyä
Taakse uusin kaikki tukivarret kerralla, eli pitkittäiset, kolmio tukivarsi sekä se pallonivel. Ebaystä 180€ sarja sisältäen myös kallistuksen vakaajan runkohelat ja pystytangot. Taiwanilaiset osat, laadusta nyt en sen enempää osaa sanoa, paremmat ainakin kun vanhat ja revenneet . Varmasti parempiakin on. Vaihto oli aika nopea homma nosturilla tehtynä. Eteen pitäs uusia kaikki myös, aika väljän oloiset ovat. Josko kahtelis Rockauton valikoimaa kun pitäs muutakin samalla hommata.
Taakse uusin kaikki tukivarret kerralla, eli pitkittäiset, kolmio tukivarsi sekä se pallonivel. Ebaystä 180€ sarja sisältäen myös kallistuksen vakaajan runkohelat ja pystytangot. Taiwanilaiset osat, laadusta nyt en sen enempää osaa sanoa, paremmat ainakin kun vanhat ja revenneet . Varmasti parempiakin on. Vaihto oli aika nopea homma nosturilla tehtynä. Eteen pitäs uusia kaikki myös, aika väljän oloiset ovat. Josko kahtelis Rockauton valikoimaa kun pitäs muutakin samalla hommata.
Jeep Grand Cherokee 1999 4.7 V8 A
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: 03.10.2018. 21:18
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Tuntuis Moog olevan jenkeissä kestävä ja yleensä valmiiksi rasvanipoilla. Muissa ei niin hyvät kokemukset. Minkäslaisia värinöitä nää huuonot kannatinkumit aiheuttaa.
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Mulla ZJ:ssä koneesta tulevat värinät hyttiin loppui kuin seinään sen jälkeen kun vaihdoin kaikki kannakkeet. Ja kuopissa ei enää kuulunut ja tuntunut raskas kolaus Sama oli aikanaan molemmissa XJ:ssä.Salodanger kirjoitti: ↑24.12.2018. 21:19Tuntuis Moog olevan jenkeissä kestävä ja yleensä valmiiksi rasvanipoilla. Muissa ei niin hyvät kokemukset. Minkäslaisia värinöitä nää huuonot kannatinkumit aiheuttaa.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: 03.10.2018. 21:18
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Mulla tuo 2.7 crd kone, aika raffit jyrinät koriin kiihdytettäessä. Oisko näis sama kannatinhomma. Kolahdukset itellä ajattelin kallistuksenvakaajien koripuslista kuuluviksi.
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Ho ho ho, eilisen ylensyönnin jäljiltä oli hyvä käydä tallissa vähän puljaamassa taas. Etuperä olisi taas nipussa ja liukasteetkin olisi kyydissä. Jordaanin laippakin tuli pulttailtua kiinni, ja ihan himpun verran tuli pässi olo kun otin sen punaisen Loctiteni joka tietty on väriltään juurikin sitä sinistä. Puteli on punainen, että se siitä punaisen Loctiten käytöstä "kun sitä nyt sattuu olemaan" Timon vinkein kyttäilin hylsyni kyljessä olevaa reikää ja herguttelin sittenkin pulttimopolla kiinni sen laipan mutterin. Manuska sanoi että 0,56Nm tiukemmalle pitäisi kiriä tuo mutteri kuin avatessa, mutta mulla se nyt meni johonkin 0,2-0,3Nm kireämmälle kuin mitä oli avatessa. Viivoja smudusta ja akselista katellessa oltiin jossain karkeesti 1/6 kierroksessa yli alkuperäisen merkin. Noin. Suurinpiirtein. Ehkä. Enemmän joka tapauksessa mitä olisi pershytinällä kirrannut sitä mutteria ilman vierintävastuksen mittailua.
Anywho tähänkin mittaukseen tietysti vaikutti kovasti oliko litkut perässä vai ei -> kun kerta liukkaana oli mitattu purkaessa niin liukkaana mittasin kasattaessakin. Toi näytti yli 2Nm vierintävastuksia pitkälti ennen merkkiviivojen kohtaamista kun mielenkiinnosta mittailin ennen öljyjen lisäystä perään. Perää tuli pyöriteltyä useita kierroksia öljyjen lisäyksen jälkeen jotta liukkaat menis sinne mihkä pitikin. En tiedä nyt sitten menikö toi taiteen sääntöjen mukaan, mutta korjataan sitten jos tuli sössittyä.
Tosa lunssin kansi värjättynä, en jaksanu pultteja entrata tällä kertaa kun thöning-alumiinikannet kytee mielessä
Holvasin ölppää laippaan ja tiivisteisiin kun laittelin romut kasaan, ne valuilee tuossa kuvassa ihkauuden stefandeerosin päällä:
Askistakin tuli ne öilit valutettua veks ja ei näyttänyt öljyt eikä sisuskalut mitenkään kauhean likaisilta eikä ölpät kärynneet palaneiltakaan:
Magneetissa ei juuri mujua ollut:
Vanhat filtterit tiivisteineen irti, uuden filtterin tiiviste hollille ennen itse filsun asennusta:
Pyöreä filtteri oli helpompi saada jengoilleen ilman tuota isompaa filtteriä, tässä molemmat sulassa sovussa ja tsekattu että toi aiemmin asennettu tiivistekin on siellä missä kuuluu:
Rupee näyttämään siltä että vois läiskästä takaisin kiinni:
Oli jotenkin aika ahterista muuten nyppiä irti tuo öljypohja, ja ihan himpun viiksetti ettei siinä ole tyhjennysproppua. Vaikka aiemmin uhosin pikku modin perään, niin pahin into laantui kun njeternetistä katsoin ettei Motonetti ole auki tänään. Meinasin lambdalle tarkoitetun kierreholkin + tulpan hakea sieltä jotka olisin hituuttanut öljypohjaan kiinni (heräs pelko että normi kierre on liian krouvi, ja sillä en lähtenyt isompaa normimutteria tohon laittamaan). Kun en kerta niitä tänään saanut, ja hammeritekin on finis niin en sitten entrannu tuota kapista öljypohjaa muuta kuin tiivistepinnoilta.
Ekaks katkoteräveitsen terää ja perään roloc harsolaikkaa. Silikoonia tähän oli ruutattu enemmän kuin Pamela Baywatchin daisareihin konsanaan, mutta tärkeimmistä mestoista ne poistin. Vaikka toi silkkari nyppii suuresti siivota pois, niin korkki/kumista tiivistettä tohon öljypohjaan mallatessani tuli nuoruusvuosien taistelut Obelixin CIH koneiden venakoppien korkkitiivisteiden kanssa ja sen johdosta Ämeriikan mallilla mämmit korvattiin mämmilla ja tivari jätettiin laatikkoon.Tonne spoorin pohjalle jäi vielä joihinkin kohtiin vanhaa, mutta sitä Loctiten laippatiivistettä vetelin taas rundit prässäyksen sisä- ja ulkoreunolle sekä pultinreikien ympärille. Lootan puoli tuli siivottua tarkemmin, niin toivotaan ettei tihuta öilejä väärälle puolelle:
Tohon etunurkkaan meinasin seuraavalla kerralla tyhjennyspropun hitsailla ellei nyt sitten ala niin paljoa lapsettaa että tähänkin kohtaan laitetaan joku ultimaattinen alumiininen aftermarket bling bling öljypohja:
Kärrin tipautin takaisin tassuilleen, silkkarit kuivatkoot huomiseen ja sitten Ravenolin ATF4+ ölppäset askiin. Kattelin pahvilaatikkoon missä mulla niitä öljypurkkeja oli ja tuumailin, että mitäs hittoa noi kaksi ovat? Ja kyllä, pitäähän se huomenna vielä vaihtaa jakolaatikon öljytkin niin sitten on wanhassa rouwassa kauttaaltaan uudet öljyt. Jäähdytysnesteet on vaihdettu jäähdyttimen vaihdon yhteydessä hiljattain, mutta jarrunesteet voisi vielä imaista pihalle.
Mitenhän tollanen ATE:n matalaviskositeettine SL.6 DOT 4 jarruneste istuu tällaiseen peliin? Tuohan on tarkoitettu jonkinmoisella ajonvakautuksella varustettuihin vehkeisiin, mutta kun totakin nyt on iso purtilo tossa korkkaamattomana BMW merkkisten autojen jäljiltä niin josko sitä tarjoilisi Jeepyllekin? Parempaa sen nyt luulis olevan kuin veden kyllästyttämän perus DOT 4 nesteen joka kaiken ruostuttaa.
Anywho tähänkin mittaukseen tietysti vaikutti kovasti oliko litkut perässä vai ei -> kun kerta liukkaana oli mitattu purkaessa niin liukkaana mittasin kasattaessakin. Toi näytti yli 2Nm vierintävastuksia pitkälti ennen merkkiviivojen kohtaamista kun mielenkiinnosta mittailin ennen öljyjen lisäystä perään. Perää tuli pyöriteltyä useita kierroksia öljyjen lisäyksen jälkeen jotta liukkaat menis sinne mihkä pitikin. En tiedä nyt sitten menikö toi taiteen sääntöjen mukaan, mutta korjataan sitten jos tuli sössittyä.
Tosa lunssin kansi värjättynä, en jaksanu pultteja entrata tällä kertaa kun thöning-alumiinikannet kytee mielessä
Holvasin ölppää laippaan ja tiivisteisiin kun laittelin romut kasaan, ne valuilee tuossa kuvassa ihkauuden stefandeerosin päällä:
Askistakin tuli ne öilit valutettua veks ja ei näyttänyt öljyt eikä sisuskalut mitenkään kauhean likaisilta eikä ölpät kärynneet palaneiltakaan:
Magneetissa ei juuri mujua ollut:
Vanhat filtterit tiivisteineen irti, uuden filtterin tiiviste hollille ennen itse filsun asennusta:
Pyöreä filtteri oli helpompi saada jengoilleen ilman tuota isompaa filtteriä, tässä molemmat sulassa sovussa ja tsekattu että toi aiemmin asennettu tiivistekin on siellä missä kuuluu:
Rupee näyttämään siltä että vois läiskästä takaisin kiinni:
Oli jotenkin aika ahterista muuten nyppiä irti tuo öljypohja, ja ihan himpun viiksetti ettei siinä ole tyhjennysproppua. Vaikka aiemmin uhosin pikku modin perään, niin pahin into laantui kun njeternetistä katsoin ettei Motonetti ole auki tänään. Meinasin lambdalle tarkoitetun kierreholkin + tulpan hakea sieltä jotka olisin hituuttanut öljypohjaan kiinni (heräs pelko että normi kierre on liian krouvi, ja sillä en lähtenyt isompaa normimutteria tohon laittamaan). Kun en kerta niitä tänään saanut, ja hammeritekin on finis niin en sitten entrannu tuota kapista öljypohjaa muuta kuin tiivistepinnoilta.
Ekaks katkoteräveitsen terää ja perään roloc harsolaikkaa. Silikoonia tähän oli ruutattu enemmän kuin Pamela Baywatchin daisareihin konsanaan, mutta tärkeimmistä mestoista ne poistin. Vaikka toi silkkari nyppii suuresti siivota pois, niin korkki/kumista tiivistettä tohon öljypohjaan mallatessani tuli nuoruusvuosien taistelut Obelixin CIH koneiden venakoppien korkkitiivisteiden kanssa ja sen johdosta Ämeriikan mallilla mämmit korvattiin mämmilla ja tivari jätettiin laatikkoon.Tonne spoorin pohjalle jäi vielä joihinkin kohtiin vanhaa, mutta sitä Loctiten laippatiivistettä vetelin taas rundit prässäyksen sisä- ja ulkoreunolle sekä pultinreikien ympärille. Lootan puoli tuli siivottua tarkemmin, niin toivotaan ettei tihuta öilejä väärälle puolelle:
Tohon etunurkkaan meinasin seuraavalla kerralla tyhjennyspropun hitsailla ellei nyt sitten ala niin paljoa lapsettaa että tähänkin kohtaan laitetaan joku ultimaattinen alumiininen aftermarket bling bling öljypohja:
Kärrin tipautin takaisin tassuilleen, silkkarit kuivatkoot huomiseen ja sitten Ravenolin ATF4+ ölppäset askiin. Kattelin pahvilaatikkoon missä mulla niitä öljypurkkeja oli ja tuumailin, että mitäs hittoa noi kaksi ovat? Ja kyllä, pitäähän se huomenna vielä vaihtaa jakolaatikon öljytkin niin sitten on wanhassa rouwassa kauttaaltaan uudet öljyt. Jäähdytysnesteet on vaihdettu jäähdyttimen vaihdon yhteydessä hiljattain, mutta jarrunesteet voisi vielä imaista pihalle.
Mitenhän tollanen ATE:n matalaviskositeettine SL.6 DOT 4 jarruneste istuu tällaiseen peliin? Tuohan on tarkoitettu jonkinmoisella ajonvakautuksella varustettuihin vehkeisiin, mutta kun totakin nyt on iso purtilo tossa korkkaamattomana BMW merkkisten autojen jäljiltä niin josko sitä tarjoilisi Jeepyllekin? Parempaa sen nyt luulis olevan kuin veden kyllästyttämän perus DOT 4 nesteen joka kaiken ruostuttaa.
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Ainakin minun Moogit oli tehty Intiassa.Macke kirjoitti: ↑24.12.2018. 14:35. Moogia olen ennenkin kuullut kehuttavan, mutta T4 Transporteriini kun löin Moogin alapallot eteen niin ne ei kestäneet edes vuotta? Ja se on aika vähällä ajolla kun on raksapaku, laitoin sitten TRW:n seuraavaksi sinne ja ne on kestäneet. Tulisko jenkkiautojen Moogit joltain muulta tehtaalta kuin noiden eurokinnereiden?
XJ--4.0 Renix--AW4--NP242
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Lemförder on tuolla europuolella aina rankattu laatukamppeeksi, ja hintakin on sen mukainen niissä alustan osissa. Tossa kuitenkin viimeisen kerran kun rahoja kyseiseen merkkiin sijoitin isommissa määrin, niin yksi raidetangonpäistä oli made in Germany niin kuin oli aina ollutkin, ja toinen olikin nykytrendien mukaisesti made in China. Se oli valua myöten erilainen -> ei ollu pelkästään siirretty tuotantolinjaa Kiinaan vaan se osa oli selkeesti tuupattu eri linjasta pihalle kuin perinteinen Saksassa valmistettu kestävä versio. No ei se sitten tietenkään kestänyt, ja made in China Lemförderiä tuli jatkossakin muutamaan otteeseen kun joutui pakon edessä Lemförderiä ostamaan.
Kaikki TRW:n osat on tähän päivään mennessä tullut made in EU lätkillä, mutta nehän nyt voi sitten olla niitä ennenvanhaan kovasti parjattuja Italialaisia tinaniveliä. Tuntuisi vaan nekin olevan paremmin kestäviä kuin kovien laatumerkkien Kiinassa tekemät shittikikkareet. Sama suuntaus ihan kaikessa, vaikka takoo tinaa tiskiin reilusti niin se ei varmista kyllä minkäänlaista laatua tänäpäivänä. Kaikki vanhat ja hyvät brändit ratsastetaan loppuun kunnes jengi on todennut että nämäkin ovat nykypäivänä sitä itteensä. Huono juttu.
Silti ei oikein sielu anna periksi ostaa halvimpia mahdollisia alustanosia kun niissä yleensä on ihan jonkinmoinen ruuvailu paikalleen, ja sitten pitäisi vielä suuntaillakin kaikki. Kalliiks tulee tuokin puuha, mutta eipä se kalliskaan alustanosa siinä jeesaa jos kesto on sama kuin halpisosassa.
Kaikki TRW:n osat on tähän päivään mennessä tullut made in EU lätkillä, mutta nehän nyt voi sitten olla niitä ennenvanhaan kovasti parjattuja Italialaisia tinaniveliä. Tuntuisi vaan nekin olevan paremmin kestäviä kuin kovien laatumerkkien Kiinassa tekemät shittikikkareet. Sama suuntaus ihan kaikessa, vaikka takoo tinaa tiskiin reilusti niin se ei varmista kyllä minkäänlaista laatua tänäpäivänä. Kaikki vanhat ja hyvät brändit ratsastetaan loppuun kunnes jengi on todennut että nämäkin ovat nykypäivänä sitä itteensä. Huono juttu.
Silti ei oikein sielu anna periksi ostaa halvimpia mahdollisia alustanosia kun niissä yleensä on ihan jonkinmoinen ruuvailu paikalleen, ja sitten pitäisi vielä suuntaillakin kaikki. Kalliiks tulee tuokin puuha, mutta eipä se kalliskaan alustanosa siinä jeesaa jos kesto on sama kuin halpisosassa.
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Taas olis askarreltu. Ekaks täräytin lootaan öljyt, meni noin 5,5 litraa sitä litkuva pikku välikäyttämisellä ja vaihteiden edestakas kelailulla muutamaan otteeseen. Pitää vielä käydä lenkki heittämässä ja tsekata lämpösen lootan öljytaso. Askiin meni tosiaan noi Ravenolin ATF+4 litkut:
Sitten oli vielä se jakis jäljellä. Pessimisti kun ei pety, putsasin ekaks tulpat ja kokeilin avata täyttöpropun -> nihkeetä täyttää jos ei täyttöproppu oliskaan auennut. Hyvin lähti 10mm kuusiokololla:
Ulos valutettavat mämmit näytti oikean värisiltä, eli tänne ei ainakaan Dexronia III öljyjä ollu törkätty sisään:
Tilalle laitettii jumalaista rusehtavaa nestettä. Ei, en kaatanut keppanaa sinne vaan moppe mopparsonin omat liemet jota meni himpun alle 1,5 purtiloa:
Sitten oli vielä se jakis jäljellä. Pessimisti kun ei pety, putsasin ekaks tulpat ja kokeilin avata täyttöpropun -> nihkeetä täyttää jos ei täyttöproppu oliskaan auennut. Hyvin lähti 10mm kuusiokololla:
Ulos valutettavat mämmit näytti oikean värisiltä, eli tänne ei ainakaan Dexronia III öljyjä ollu törkätty sisään:
Tilalle laitettii jumalaista rusehtavaa nestettä. Ei, en kaatanut keppanaa sinne vaan moppe mopparsonin omat liemet jota meni himpun alle 1,5 purtiloa:
-
- Viestit: 120
- Liittynyt: 09.06.2018. 0:15
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Jaaha olikos sulla jatkuva vetoinen vai se missä saa myös takavedon halutessaan? Jatkuva vetoisessa piti se kitkalisäaine olla, mikä muistaisin vähentää määrää vastaavasti sitä kiinniottoa mutkissa, miten tuokin taas unohtu miten päin se oli..
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
QD toi on, eli jatkuva nelikko ja "viskolutkot" akseleissa -> multa menny kyllä kokonaan ohi jos tonne jakikseenkin pitäis laittaa jotain muuta kuin tuota oikeanlaista öljyä? Periinhän sitä kitkamömmöä pitää laittaa jos on Vari-Lok tasauspyörästöt.
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Ei laiteta jakikseen mitään lisäaineita!!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 120
- Liittynyt: 09.06.2018. 0:15
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
No näinhän se näemmä olikin
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Jaaaaahans, mitään kummempaa ei ole värkkäilty nyt just viimeaikoina muuta kuin Sylvania Silver Star 9006XS tuikut vaihdoin pätkiin, enpä nyt oikeastaan huomannut eroa mestoilla olleisiin Au-Lite kynttilöihin. Halkeamaa on sen verta noissa umpioissa että jotain tarttis tehrä, niin kokeillaan nyt olisko hionnasta + lakkauksesta jeesiä jahka keritään. Vähän vaan näyttäis siltä että ne halkeemat on siinä muovissa eikä pinnoitteessa.
Vaihdelaatikon öljynvaihto ei tuonnut muutosta lootan yhteen havainnoituun käyttäytymismalliin, eli jos pidemmän matkaa puksuttaa menemään moottoritiellä niin turbiinilukko käväisee ihan hinusti irti aiheuttaen pienen kierrosten nousun ja laskun. Jos nyt tuolta Oriveden nurkilta tiputtelee tohon Hyvinkäälle +100km/h vauhtia, niin se voi tehdä tuon 1-5 kertaa. Kun nyt kerta ei öljyjen vaihdolla muuttunut, niin pistin tilaten käytetyn -04 mallin TCM moduulin kun oli hyvä tekosyy siihen. Josko nyt sitten ainakin saisi sen -200 kierrosta pois motarinopeuksilla -> säästyis kenties soppaa. Tai sitten ei.
Pari-kolme tankkia tässä kun nyt on rullannut nurkkarallia, moottoritietä sekä Hellstinkyn ruuhkissa pönöttänyt niin keskikulutusmittari näyttää 11.3 litraa jonka se sitten tipauttaa 11.1-11.2 lukemiin jahka valuu pois moottoritieltä tollaselle normi maantielle. Mitä nyt soppamittaria ja tripin kilsoja kattelee, niin sanoisin että on silti lähempänä 14-litran lukemia. Katotaan josko ensi tankin sais oikein tankattua täyteen, niin tehdään ultimaattinen laskutoimitus jolla saapi sitten ihan oikean arvon tuolle sekakulutukselle. Toki tuota on nyt vähän tullut luisuteltuakin kun on ollut noita motorsport-kelejä
Vaihdelaatikon öljynvaihto ei tuonnut muutosta lootan yhteen havainnoituun käyttäytymismalliin, eli jos pidemmän matkaa puksuttaa menemään moottoritiellä niin turbiinilukko käväisee ihan hinusti irti aiheuttaen pienen kierrosten nousun ja laskun. Jos nyt tuolta Oriveden nurkilta tiputtelee tohon Hyvinkäälle +100km/h vauhtia, niin se voi tehdä tuon 1-5 kertaa. Kun nyt kerta ei öljyjen vaihdolla muuttunut, niin pistin tilaten käytetyn -04 mallin TCM moduulin kun oli hyvä tekosyy siihen. Josko nyt sitten ainakin saisi sen -200 kierrosta pois motarinopeuksilla -> säästyis kenties soppaa. Tai sitten ei.
Pari-kolme tankkia tässä kun nyt on rullannut nurkkarallia, moottoritietä sekä Hellstinkyn ruuhkissa pönöttänyt niin keskikulutusmittari näyttää 11.3 litraa jonka se sitten tipauttaa 11.1-11.2 lukemiin jahka valuu pois moottoritieltä tollaselle normi maantielle. Mitä nyt soppamittaria ja tripin kilsoja kattelee, niin sanoisin että on silti lähempänä 14-litran lukemia. Katotaan josko ensi tankin sais oikein tankattua täyteen, niin tehdään ultimaattinen laskutoimitus jolla saapi sitten ihan oikean arvon tuolle sekakulutukselle. Toki tuota on nyt vähän tullut luisuteltuakin kun on ollut noita motorsport-kelejä
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Onko tuossa uudemmassa modulissa vitonen jo valmiina? Toimiiko ihan bolton ? Tuon vanhemmanhan voi ilmeiseti päivittää,jolloin saa vitosen käyttöön.. kö? Ja kiekat hiukan tippuu..
WJ 4.7 Quadra drive -00
Re: Grand Cherokee -00 4.7 V8
Oliko nyt peräti -01 ja tuoreammissa missä pitäisi olla tuo maantieajoon parempi vitosellinen softa. Otin varmuuden vuoksi tollasen reilust tuoreamman, ja kyllä sen pitäisi ihan plug and playna tipahtaa mestoille ilman sen suurempia nissutuksia. Eipä gonalan Autokeskus ainakaan kyselyihin ole vastaillut kun postilla pommitin että mitäs maksais softan päivitys tohon vanhaan purkkiin. Noh, tuntihinta merkkarilla on jo korkeampi kuin toisessa purkissa niin kokeillaan nyt tolla sitten. Jos savolainen supersankari v*tuiksmän iskee, niin laitetaan harrastamisen piikkiin
Tässä sitten arvon kanssaharrastajille boksien numeroita ja vuosimalleja joita internetin syövereitä tutkimalla koostin yhteen. Ottakaa taas varauksella, en mene takuuseen siitä että noi vuosimallit ja numerot täysin täsmää mutta kyllä noi tuli muutamasta paikasta ristiin katottua:
1999 56041328AJ
2000 56041814AD, 56041814AC
2001 56041504AG, 56041504AF
2002 56041905AD
2003 56044574AB
2004 56044574AC
Mulle tulossa siis tuollainen 56044574AC purnukka.
Tässä sitten arvon kanssaharrastajille boksien numeroita ja vuosimalleja joita internetin syövereitä tutkimalla koostin yhteen. Ottakaa taas varauksella, en mene takuuseen siitä että noi vuosimallit ja numerot täysin täsmää mutta kyllä noi tuli muutamasta paikasta ristiin katottua:
1999 56041328AJ
2000 56041814AD, 56041814AC
2001 56041504AG, 56041504AF
2002 56041905AD
2003 56044574AB
2004 56044574AC
Mulle tulossa siis tuollainen 56044574AC purnukka.