Sivu 1/1

FSJ Cherokee

Lähetetty: 24.04.2008. 21:01
Kirjoittaja KS
Tässä tämä ikuisuus projekti kaasuttimen säädössä.

Kuva

Lähetetty: 25.04.2008. 9:55
Kirjoittaja Tero
Onpas komian värinen! Olen ajatellut joskus maalata Wranglerini tuohon sävyyn, mattapintaiseksi. Maalasitko itse ja millä maalilla?

Komea on auto toki muutenkin! 8)

Lähetetty: 25.04.2008. 10:26
Kirjoittaja hentpe
Kyllä toi kolmiovinen Chero on myös mun suosikkeja. Vaikka itse Wagoneeriin päädyinkin.

Lähetetty: 25.04.2008. 16:04
Kirjoittaja KS
Tero kirjoitti:Onpas komian värinen! Olen ajatellut joskus maalata Wranglerini tuohon sävyyn, mattapintaiseksi. Maalasitko itse ja millä maalilla?

Komea on auto toki muutenkin! 8)
Joo ukon venekuurissa maalasin ja maali aitoa "tutkan hylkivää ja lämpö-
kameran kiertävää". Teknos valmistaa Syntal-naamiomaalia maavoimien vihreä on AN 11
Tuotekoodi on 177011003
UN numero 1263
Niin tämä on armeijan korjaan rajavartioston vanha auto. Väri muuttui vain maavoimien vihreään.

FSJ

Lähetetty: 29.05.2008. 21:47
Kirjoittaja KS

Lähetetty: 06.12.2008. 15:00
Kirjoittaja HIRMU
Tuliko vinssistä kuitenkin kiinteä ?
"jotenkin tutun näkönen"

Lähetetty: 13.12.2008. 19:00
Kirjoittaja issu
Mistä toi vetokoukku sydeemi on peräisin :?: Pitäis ittellekin tehdä jotain tuon tapaista kun muuten koukku on aina kiinni jossain kivessä tai...

Lähetetty: 07.01.2009. 21:12
Kirjoittaja hentpe
Toi onkin hyvä idea. Vanhoja ns. laittomia Focuksen irrotettavia koukkuja olen taltioinut tuohon tallin nurkkaan. Sellaisesta kun ottaa ton vetokuulan kiinnityksineen ja liittää sen vanhaan kiinteän runkoon niin eiköhän kelpaa ainakin itelle.

Lähetetty: 23.02.2009. 21:31
Kirjoittaja KS
HIRMU kirjoitti:Tuliko vinssistä kuitenkin kiinteä ?
"jotenkin tutun näkönen"
Joo kiinteä tuli pikakiinnitys sarja ei sopinut suoraan.

Lähetetty: 23.02.2009. 21:33
Kirjoittaja KS
issu kirjoitti:Mistä toi vetokoukku sydeemi on peräisin :?: Pitäis ittellekin tehdä jotain tuon tapaista kun muuten koukku on aina kiinni jossain kivessä tai...
Taisin ostaa osat US-parts:ta