Dodge Ramcharger -76
Lähetetty: 27.10.2009. 19:49
No niin. Tällainen tuli sitten hommattua rymyämisvälineeksi
Kapistus on kokonaan avomallinen, joten kun nepparit vaan aukasee niin katto on veks. Autossa on myös turvakaaret ja kuljettajalle 6-piste vyöt
Pientä maltillista korotusta on haettu jousilla ja otteestakin löytyvät renkaat on 35x12.5-15. Panssareita löytyy pohjan alta ja helmatkin on taidettu jo korvata palkeilla ja kylkiputkilla.
Varsin tilavan konehuoneen alla lymyää Dana44 ja takapäätä täryyttää Chryslerin ysivarttinen. Välityksistä ei vielä ole tuon taivaallista hajua, enkä ihan vielä ole keksinyt mistä kapistuksesta toi etupään D44 on kotoisin. Näissähän on ihan vakionakin edessä D44, mutta eri pulttijako etu- ja taka-akseleilla taitaa kieliä vaihdetusta akselista. Saattaisi olla vaikka Jeepistä kotoisin... Pitää yrittää rapsuttaa BOM-numero esiin akseliputkesta ja selvitellä asiaa.
Nelilovinen manuaalivaihdelaatikko on joko NP-435 tai NP-445, mutta aikalailla kuorma-automainen ykkösvaihde viittaisi ensimmäiseen vaihtoehtoon. Jakolodju on NP-203 jatkuvalla nelivedolla. Vaihtoehdot tikussa ovat nopea ja hidas neliveto, samat keskitasauspyörästön lukolla, ja luonnollisesti neutraali.
Koko malmikasaa liikuttelee 360cid pikkulohko v8. Tottahan se on, ettei sitä v8:n ääntä kyllä voita mikään
Pakoputki päättyy taka-akselin päälle, ettei tartu ihan jokaiseen kantoon
Nyt on ihan perushuoltoja tulossa ja niitä ennen tarvii vaihtaa ristinivelet eteen. Toiselta puolelta katosi ajossa mystisesti yksi ristinivelen kuppi...
Tässä vielä muutama kuva:




Kapistus on kokonaan avomallinen, joten kun nepparit vaan aukasee niin katto on veks. Autossa on myös turvakaaret ja kuljettajalle 6-piste vyöt

Pientä maltillista korotusta on haettu jousilla ja otteestakin löytyvät renkaat on 35x12.5-15. Panssareita löytyy pohjan alta ja helmatkin on taidettu jo korvata palkeilla ja kylkiputkilla.
Varsin tilavan konehuoneen alla lymyää Dana44 ja takapäätä täryyttää Chryslerin ysivarttinen. Välityksistä ei vielä ole tuon taivaallista hajua, enkä ihan vielä ole keksinyt mistä kapistuksesta toi etupään D44 on kotoisin. Näissähän on ihan vakionakin edessä D44, mutta eri pulttijako etu- ja taka-akseleilla taitaa kieliä vaihdetusta akselista. Saattaisi olla vaikka Jeepistä kotoisin... Pitää yrittää rapsuttaa BOM-numero esiin akseliputkesta ja selvitellä asiaa.
Nelilovinen manuaalivaihdelaatikko on joko NP-435 tai NP-445, mutta aikalailla kuorma-automainen ykkösvaihde viittaisi ensimmäiseen vaihtoehtoon. Jakolodju on NP-203 jatkuvalla nelivedolla. Vaihtoehdot tikussa ovat nopea ja hidas neliveto, samat keskitasauspyörästön lukolla, ja luonnollisesti neutraali.
Koko malmikasaa liikuttelee 360cid pikkulohko v8. Tottahan se on, ettei sitä v8:n ääntä kyllä voita mikään


Nyt on ihan perushuoltoja tulossa ja niitä ennen tarvii vaihtaa ristinivelet eteen. Toiselta puolelta katosi ajossa mystisesti yksi ristinivelen kuppi...
Tässä vielä muutama kuva:


