Jeeppi virosta

Jutustelua asiasta ja sen vierestä.
Tapsa66
Viestit: 22
Liittynyt: 25.08.2011. 7:22
Paikkakunta:

Jeeppi virosta

Viesti Kirjoittaja Tapsa66 » 19.10.2011. 0:27

http://fin.auto24.ee/used/798084

Oliskohan tuo hyvä ostos?
Veroahan tuohon tulee joku 1500€ päälle.

pikku-pepe
Viestit: 47
Liittynyt: 17.11.2009. 18:04
Paikkakunta: korso

Viesti Kirjoittaja pikku-pepe » 19.10.2011. 8:35

Ei ainakaan minun mielestä ole järkevä..
Suomesta saat tuoreemman saman verran ajetun samaan rahaan.
Tuon veron määrän laitat rakenteluun niin on parempi ja paremmin rakennettu Jeeppi hanurin alla.

Olkoonkin Warni keulalla ja tupla akkua yms.. niin todennäköisesti on valmiiksi ajettu, että missä kunnossa koppa lienee ajeluiden takia??

Mitkä olivat valo säädökset noissa, että pitääkö vaihdella toisia valoja?

Tapsa66
Viestit: 22
Liittynyt: 25.08.2011. 7:22
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Tapsa66 » 19.10.2011. 8:50

pikku-pepe kirjoitti:?

Mitkä olivat valo säädökset noissa, että pitääkö vaihdella toisia valoja?
Kattovaloista en tiedä, mutta jos meinasit ajovaloja niin taisi olla valmistusvuosi 1996, jonka jälkeen pitää olla E1 hyväksytyt.

Laitetaan nyt tähän perään, että saa tarjota maasturia safari käyttöön.
Eli mun tapauksessa tieliikennekelpoista ja katsastettua Jeeppiä.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 19.10.2011. 9:13

Tapsa66 kirjoitti:
pikku-pepe kirjoitti:?

Mitkä olivat valo säädökset noissa, että pitääkö vaihdella toisia valoja?
Kattovaloista en tiedä, mutta jos meinasit ajovaloja niin taisi olla valmistusvuosi 1996, jonka jälkeen pitää olla E1 hyväksytyt.

Laitetaan nyt tähän perään, että saa tarjota maasturia safari käyttöön.
Eli mun tapauksessa tieliikennekelpoista ja katsastettua Jeeppiä.
No itseasiassa e-hyväksyntä vaaditaan 14.6.95 ja uudemmissa käyttöönottopäivämäärän mukaan, mutta mutta, tuokin ilmeisesti muuttuu 29.10.2011 lähtien, DOT valot kelpaa, mutta korkeudensäätö pitää olla ja sitähän ei DOT-umpioista löydy, eikä ole helppo edes rakentaa...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Tapsa66
Viestit: 22
Liittynyt: 25.08.2011. 7:22
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Tapsa66 » 19.10.2011. 11:56

JAMANT kirjoitti:
Tapsa66 kirjoitti:
pikku-pepe kirjoitti:?

Mitkä olivat valo säädökset noissa, että pitääkö vaihdella toisia valoja?
Kattovaloista en tiedä, mutta jos meinasit ajovaloja niin taisi olla valmistusvuosi 1996, jonka jälkeen pitää olla E1 hyväksytyt.

Laitetaan nyt tähän perään, että saa tarjota maasturia safari käyttöön.
Eli mun tapauksessa tieliikennekelpoista ja katsastettua Jeeppiä.
No itseasiassa e-hyväksyntä vaaditaan 14.6.95 ja uudemmissa käyttöönottopäivämäärän mukaan, mutta mutta, tuokin ilmeisesti muuttuu 29.10.2011 lähtien, DOT valot kelpaa, mutta korkeudensäätö pitää olla ja sitähän ei DOT-umpioista löydy, eikä ole helppo edes rakentaa...
Koskeko uusi laki 14.6.1995 jälkeen liikenteeseen otettuja autoja vai kaikkia? Noita vanhempiakin?
Jos se tarkoittaa uudempia, niin mitenkäs lasit?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 19.10.2011. 17:33

Koko keskustelu tuolla: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=223183 ja itse Trafin paperi: http://www.hare.vn.fi/upload/Asiakirjat/17402/38319.PDF , siletä voi sitten lukea ja arvuutella, miten tulkitaan...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus