Grand Cherokee kuume

Jutustelua asiasta ja sen vierestä.
KuuppaKauha

Grand Cherokee kuume

Viesti Kirjoittaja KuuppaKauha » 18.12.2017. 20:54

Itsellä on tässä kuluneen vuoden aikana tullut Jeeppi kuume. Tarkemmin sanottuna grand cherokee kuume. Se mielyttää omaa silmää ja tarpeeksi kova meniä olisi varmasti itselle. Ja totta kai oikein sellainen mörkö vehje 5,7 L HEMI koneella olis se juttu. Onko kenelläkään vastaavasta lelusta kokemuksia tai tarinoita kerrottavana? Olisi kiva kuulla mitä jengi on tykännyt moisesta kulkineesta. 8)

jeepperi

Re: Grand Cherokee kuume

Viesti Kirjoittaja jeepperi » 20.06.2018. 16:55

hei.

vastaavasta ei ole kokemusta, mutta parista muusta. onko 5.7 HEMI paljon ajettu?

googleismyfriend

Viesti Kirjoittaja googleismyfriend » 05.08.2018. 11:32

Moi!

Sama tauti itsellä. Itse en harrasta off roadia (ainakaan vielä, onneksi) mutta tarve olisi vähän rouheammalle talvikäyttikselle. Ajoa tulisi 25tkm/vuosi ja pääasiassa matka-ajoa. Sen lisäksi se palvelisi koira-autona ja me ajamme aika paljon huonoja/todella huonoja teitä pitkin.

Mikäs GC olisi paras vaihtoehto? Tilojen puolesta myös Cherokee käy, mutta on aika tuntematon malli minulle noin niin kuin muuten. Olen katsellut 2.7CRD WJ:tä ja 3.0 CRD WK:ta. Myöskin joku muu bensa-Jeep flexifuelina on vaihtoehto. Eli kokemuksia ja hyviä ideoita vastaan :D

WinChester

Viesti Kirjoittaja WinChester » 20.08.2018. 21:25

WJ:tä on syytä välttää melkeinpä motista riippumatta. Niissä on paljon mm. omituisia sähkövikoja, vaikka ovatkin parhaimman näköisiä Jeeppejä. WK on sitten jo ihan eri juttu ja ehkäpä teknisesti parhain Jeeppi koskaan ja Mersun 3,0L motilla hyvä eli ääni sille.
Raha ja romut rauhottaa.

Kirjoita vastaus