Kiitos

Jutustelua asiasta ja sen vierestä.
Care
Viestit: 85
Liittynyt: 18.12.2011. 1:24
Paikkakunta:

Kiitos

Viesti Kirjoittaja Care » 02.02.2020. 9:09

Niin tuli vastaan se hetki, kun Jeepit jää omalla kohdallani ainakin toistaiseksi menneeseen. WH on palvellut nurkumatta hieman yli 14 vuotta uudesta alkaen, mutta ensi viikolle on sovittuna auton jättö ja merkin vaihto. Alun skeptisyydestäni huolimatta auto on pysynyt kasassa, eikä iskarien tiheähköä vaihtoväliä lukuun ottamatta mitään tavanomaisuudesta poikkeavaa ole tullut vastaan. Tyyppivioista pelkäämäni swirl toimii edelleen iloisesti ja nokka-akselin asentptunnistinkin on pysynyt koko ajan järjissään. Auto on vienyt aina sinne, minne on haluttukin. Tekniikkakin on ollut sen verran suoraviivaista, että monia asioita on voinut itse tehdä pelkäämättä ajotietokoneiden reaktiota vaihdettuihin osiin. Omistamisen suurimmat pettymykset lienevät olleet maahantuojan häviäminen lähes kokonaan taustalta ja varaosien korkeat hinnat. Autoa ostaessani en olisi uskonut, että Mersun marmorilla osat voisivat olla halvempia kuin Jeepin marmorilla.

Jeep-yhteisö on tiivis ja auliisti apuaan antava, liekö sitten yhteiset koettelemukset yhdistävät (it's a Jeep thing - pitää todella paikkansa). Erityisesti kiitos Jamant sinulle, jolta kommentti ja ajatus on aina kysymyksiin löytynyt, vaikka kuvittelisin vapaa-ajalla meidän kaikkien haluavan tehdä jotain muuta kuin niitä samoja asioita, joiden kanssa töissä joutuu jo painiskelemaan. Kiitos kaikille näistä vuosista. Tässä vaiheessa sanon kuitenkin vain näkemiin, Jeep-aikoihin kun helposti alkaa haikailla takaisin.

Avatar
rane58
Viestit: 1091
Liittynyt: 24.08.2011. 23:37
Paikkakunta: Espoo

Re: Kiitos

Viesti Kirjoittaja rane58 » 03.02.2020. 4:14

Tervetuloa sitten taas takaisin Jeeppien pariin.... 8)
-Et olisi ensimmäinen, etkä viimeinen joka niin tekee.... :mrgreen:
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
Kuva
Jeep Grand Cherokee 4L vm-93 ja-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98

Kirjoita vastaus