
Alavesiletku irti - vedet ulos sitä kautta + muutama pieni muukin ei ehkä niin tärkeä - huolimattomuutta kylläkin.
Toivottavasti auto tokenee taas laittamalla letku takaisin kiinni ja nesteet sisään.

Jos pahvi on jo palanut, kuten nesteiden sekaisuus antaa olettaa, niin syy kuumanakäynti, sen syynä veden puute ja sen syynä esim. löysä klemmari, joten letkun kiinnittäminen ja nesteiden lisäys ei palanutta pahvia korjaa. Hyvää päivää vain motin vaihtajalle, jos tommosesta on kiinni. Menee selkeästi korjaamon piikkiin. Itse vaatisin vielä vuokra-autoa samaan hintaan uusintakorjauksen ajaksi, vaikka voi olla liikaa vaadittu...WinChester kirjoitti:bilbo4u kirjoitti:Muutamia puutteita työstä löydettiin Kozelin kanssa (tai hän löysi)
Alavesiletku irti - vedet ulos sitä kautta + muutama pieni muukin ei ehkä niin tärkeä - huolimattomuutta kylläkin.
Toivottavasti auto tokenee taas laittamalla letku takaisin kiinni ja nesteet sisään.
Tarkoitat varmaan VM:n?bilbo4u kirjoitti: Oliko kuitenkin kyseessä VH:n ns. maanantaikappale?
Muokkaan viestiäsi siis...bilbo4u kirjoitti:Sehän se - ei se matkalla muuttunut
Jäähdytysneste mun mielestä aiheuttaa tuommoista valkoista kertymää alumiinikanteen...kozel kirjoitti:
Mutta ihmetyttää mitä tuo 2 ja 3 pytyissä oleva juttu on..