KOROTUS JA ISOT RENKAAT
Lähetetty: 01.02.2012. 15:00
Nyt keväällä Arttic trak tulee saamaan luvan rakentaa jeeppejä täällä Norjassa. Tähän asti tyyppilupa on ollut vain Toyota malleille.
Ainakin Jeep Wrangler neljäovisena saa tyyppihyväksynnän 35" ja 38" renkaille.
Tän firman käsittely kataa koko paketin Wranglerille, korotuksen leveämmät lokasuojat, renkaat vanteineen ja uuden rekisteriotteen.
En ymmätänyt kuinka paljon alustaa nostetaan, että 38" kumit mahtuu sisään, mutta jotainhan sen täytyy olla.
Kuka tahansa Jeepin omistaja saa autonsa automaattisesti isoilla renkailla ja se on sitten ikuisesti sitä. Seuraavassa katsastuksessakin, ei mitään ehkä vuosi kerrallaan.
AINOA juttu mikä saa takaraivon kirvelemään
on palvelun hinta,
noin 15 000 euroa eikä sisällä ilmeisesti edes vinssiä.
Kyllä se on niin väärin että kaikki kivat lelut meille ikuisille pojille, on niin hintavia.
Niin ja rakentaja ainakin kirkkain silmin väittää etteivät ne Obaman maan rakentelu sarjat kelpaa ainakaan Norjassa, ovat kuulemma liian heppoisia sinne alustaan, korotus leegopalikat tehdään kokonaan täällä.
Kun sitä pikkuisenkin miettii niin järkeähän tässä jutussa ei ole edes liimaksi, mutta mutta kyllähän se sydämmeen saa kierroksia kun sellaisesta Jeepistä katsoo edes kuvaa tietokoneen ruudulla, luonnossaihan oikeaa sellaista en ole edes koskaan nähnyt,
Olen muuten aloittanut mahtavan kamppanjan isompien renkaitten saamiseksi meidän Jeeppiin, ongelma on siinä kun vaimokin on vastahakoisen innokkaasti mukana, MUTTA jostain muusta on tingittävä elämässä että saa täman toteutettua. Eikä meidän ainoa auto kävisi enään tavalliseen jokapäiväiseen käytöönkään, siis tarvittaisiin toinen autokin jne. jne.
Jos siellä joku miettii saman toteuttamista kuin minä niin; mitenkähän se menee jos Suomalainen ostaa Norjasta käytetyn Jeepin joka on sellainen 38" renkailla ja muutenkin sisältää paljon sitä jotain. Saakohan sellaisen rekisteröityä suomeen ?
Luulisi sen olevan mahdollista, sillä alunperinhän tämä tuontiauto on ollut toisessa pohjoismaassa ihan laillinen.
Ainakin Jeep Wrangler neljäovisena saa tyyppihyväksynnän 35" ja 38" renkaille.
Tän firman käsittely kataa koko paketin Wranglerille, korotuksen leveämmät lokasuojat, renkaat vanteineen ja uuden rekisteriotteen.
En ymmätänyt kuinka paljon alustaa nostetaan, että 38" kumit mahtuu sisään, mutta jotainhan sen täytyy olla.
Kuka tahansa Jeepin omistaja saa autonsa automaattisesti isoilla renkailla ja se on sitten ikuisesti sitä. Seuraavassa katsastuksessakin, ei mitään ehkä vuosi kerrallaan.
AINOA juttu mikä saa takaraivon kirvelemään

noin 15 000 euroa eikä sisällä ilmeisesti edes vinssiä.
Kyllä se on niin väärin että kaikki kivat lelut meille ikuisille pojille, on niin hintavia.
Niin ja rakentaja ainakin kirkkain silmin väittää etteivät ne Obaman maan rakentelu sarjat kelpaa ainakaan Norjassa, ovat kuulemma liian heppoisia sinne alustaan, korotus leegopalikat tehdään kokonaan täällä.
Kun sitä pikkuisenkin miettii niin järkeähän tässä jutussa ei ole edes liimaksi, mutta mutta kyllähän se sydämmeen saa kierroksia kun sellaisesta Jeepistä katsoo edes kuvaa tietokoneen ruudulla, luonnossaihan oikeaa sellaista en ole edes koskaan nähnyt,
Olen muuten aloittanut mahtavan kamppanjan isompien renkaitten saamiseksi meidän Jeeppiin, ongelma on siinä kun vaimokin on vastahakoisen innokkaasti mukana, MUTTA jostain muusta on tingittävä elämässä että saa täman toteutettua. Eikä meidän ainoa auto kävisi enään tavalliseen jokapäiväiseen käytöönkään, siis tarvittaisiin toinen autokin jne. jne.
Jos siellä joku miettii saman toteuttamista kuin minä niin; mitenkähän se menee jos Suomalainen ostaa Norjasta käytetyn Jeepin joka on sellainen 38" renkailla ja muutenkin sisältää paljon sitä jotain. Saakohan sellaisen rekisteröityä suomeen ?
Luulisi sen olevan mahdollista, sillä alunperinhän tämä tuontiauto on ollut toisessa pohjoismaassa ihan laillinen.