Sivu 1/1
Kyrsiikö...?
Lähetetty: 25.05.2012. 16:21
Kirjoittaja rane58
Otsikkoon viitaten
KYLLÄ! 
-Joku/jotkut valopäät yrittivät murtautua Jeeppiini..
-Kuvasta peilaa turvonnut polvenikin...
Edit. Uudet kuva linkit, josko näkyis...?
Lähetetty: 25.05.2012. 20:00
Kirjoittaja sinister
Eipä avaudu kuvat ,ei !
Lähetetty: 25.05.2012. 23:27
Kirjoittaja JERKKU
Re: Kyrsiikö...?
Lähetetty: 26.05.2012. 0:00
Kirjoittaja ImacInnes
rane58 kirjoitti:Otsikkoon viitaten
KYLLÄ! 
-Joku/jotkut valopäät yrittivät murtautua Jeeppiini..
-Kuvasta peilaa turvonnut polvenikin...
Edit. Uudet kuva linkit, josko näkyis...?
Kanattaako vaakuutuksella maksattaa korjaus?
Pitäis rosmojen osat viedä koko auto niin sais vakuutuksesta kunnon korvauksen.
Hyvin kuvat aukee ainakin mulla.
Ittee ei kyrsi, kun pääsee huomenna JEgoNEERillä Kulmaan ajamaan.
t. Ismo Ämmä
Lähetetty: 26.05.2012. 1:04
Kirjoittaja rane58
150€ omavastuu, on kasko, eikä tipu boonukset...
-Ei toimi yksikään lukko avaimella, kakella kyllä...

Täytyy mennä Konalaan Autokeskukseen, Olarissa eivät tee peltitöitä...

Lähetetty: 27.05.2012. 8:21
Kirjoittaja PÄSSI
Oonko oikeassa ?. Kuvasta päätellen, joku yritti porakoneella porata lukkopesän hajalle.
#&%!... kun näkis tollasen tapahtuman, vaikkei olis oma -ja jos sattuis vielä olemaan omakin Jeeppi, niin kyllä sitä virtaa vielä vanhassa äijässäkin riittäis. Turpaan vaan ja onnea.
Lähetetty: 27.05.2012. 13:49
Kirjoittaja rane58
Täällä Suomessa rikolliset ovat valtiovallan erikoisessa suojeluksessa, niitä (rikollisia) hyyssätään, uhrit sitten pärjäilevät jotenkuten...
Jos rikollisen saat kiinni ja vähän "koulutat", olet linnassa ja maksajana...
-Laittakaa muutkin juttua tähän -
Kyrsimis-otsikon alle, jos vitut.. eiku kyrsii...

Pikkusen kyrsii, vaan ei paljon.
Lähetetty: 27.05.2012. 23:31
Kirjoittaja ImacInnes
Kulmassa sain sitten paukautettua etu vetarin hajalle, se kyrsii vähän vaan tallissa on varaosa ja lisää on jo tikkuja tarjottu, joten ei paljoon kyrsi kun saa pelin taas ajokuntoon pienellä vaivalla.
t. Ismo Ämmä
Lähetetty: 16.06.2012. 7:52
Kirjoittaja PÄSSI
Tuttu juttu monelle, kerron silti.
Ei ihan kyrsi, mutta melkein. Yritän muistaa, tämä on osa harrastusta ja kuuluu asiaan.
Muutoskatsastus: Läpihuutojuttu eikä maksakkaan kuin kympejä, MUTTA :
Rekisteriotteen 265 / 75 / 17 renkuloiden tilalle 305 / 65 / 17 BFG KM2. Kun toteuttaa ihan sääntöjen mukaan , niin muutoskatsastus rima ylittyy hipoen. Ongelmaksi muodostui lokasuojat; kun harrastaa perusteellisesti niin ei kannata tyytyä siihen, että vaihtaa vaan renkulat ja ajaa katsastuskonttoreita läpi niinkauan kuin tärpää= todennäköisesti viimeistään kolmannessa. Se on oikea ja vallitseva käytäntö täällä ja niin minäkin lopulta teen.
Meillä on nyt KOLME kirjallista vastausta, kolmelta eri Valtion katsastusasemalta.
1. Ei mitään muuta kuin rinkulat alle ja täytyy tulla näyttämään niin automaattisesti numerot vaihtuu rekisteriotteeseen.
2. On niin pieni muutos, mutta laita lokasuojin levennykseksi vaikka puutarhaletkua.
3. Lokasuojat täytyy vaihtaa kokonaan, Jeeppi tekee saman näköisiä, mutta jopa 15 cm leveämpiä kuin tämän mallin alkuperäiset.
Siis lopulta saan oikeat numerot rekisteriotteeseen ihan varmasti, mutta jos on huono säkä niin, etukäteisvarautumisella yritän välttää kunnon konttorikierrosta. Niin ja se ei sitten onnistu: Vaikka menisi ykkös kohdan konttoriin, niin sillä vastauksella ei ole merkitystä, koska millään ei saa väännettyä Pässiä juuri vastauksen antaneen henkilön katsastukseen ja joku toinen saattaa olla ihan erimieltä.
Positiivista on se: Melkein mitä tahansa saa läpi, kunhan on kaveri oikeassa paikassa, mutta kun ei vielä ole kaveripiirissä katsastusmiestä.
Katsastus.
Lähetetty: 16.06.2012. 14:08
Kirjoittaja ImacInnes
PÄSSI kirjoitti:Tuttu juttu monelle, kerron silti.
Ei ihan kyrsi, mutta melkein. Yritän muistaa, tämä on osa harrastusta ja kuuluu asiaan.
Muutoskatsastus: Läpihuutojuttu eikä maksakkaan kuin kympejä, MUTTA :
Rekisteriotteen 265 / 75 / 17 renkuloiden tilalle 305 / 65 / 17 BFG KM2. Kun toteuttaa ihan sääntöjen mukaan , niin muutoskatsastus rima ylittyy hipoen. Ongelmaksi muodostui lokasuojat; kun harrastaa perusteellisesti niin ei kannata tyytyä siihen, että vaihtaa vaan renkulat ja ajaa katsastuskonttoreita läpi niinkauan kuin tärpää= todennäköisesti viimeistään kolmannessa. Se on oikea ja vallitseva käytäntö täällä ja niin minäkin lopulta teen.
Meillä on nyt KOLME kirjallista vastausta, kolmelta eri Valtion katsastusasemalta.
1. Ei mitään muuta kuin rinkulat alle ja täytyy tulla näyttämään niin automaattisesti numerot vaihtuu rekisteriotteeseen.
2. On niin pieni muutos, mutta laita lokasuojin levennykseksi vaikka puutarhaletkua.
3. Lokasuojat täytyy vaihtaa kokonaan, Jeeppi tekee saman näköisiä, mutta jopa 15 cm leveämpiä kuin tämän mallin alkuperäiset.
Siis lopulta saan oikeat numerot rekisteriotteeseen ihan varmasti, mutta jos on huono säkä niin, etukäteisvarautumisella yritän välttää kunnon konttorikierrosta. Niin ja se ei sitten onnistu: Vaikka menisi ykkös kohdan konttoriin, niin sillä vastauksella ei ole merkitystä, koska millään ei saa väännettyä Pässiä juuri vastauksen antaneen henkilön katsastukseen ja joku toinen saattaa olla ihan erimieltä.
Positiivista on se: Melkein mitä tahansa saa läpi, kunhan on kaveri oikeassa paikassa, mutta kun ei vielä ole kaveripiirissä katsastusmiestä.
Vaikka pääsitkin konntorilla tuon puhelimessa antaneen katsurin käsittelyyn sekän ei aian takaa lopputulosta. Ihmisä on katsuritkin ja hekin ovat voinneet ymmärtää kysymyksesi puhelimessa toisin kuin itse live tilanteessa.
Oikeuden mukaistahan olisi jotta kaikki katsurit tulkitsisivat katsastus sääntöjä samoin.
Mielestäni voisi olla näitä harraste pykäliä ja helpotuksia vaikka kohtuullista korvausta vastaan jos ne eivät vaaranna liikenne turvallisuutta.
Talonrakennuspuolella luulin että tämähän on helppoa kun kaikilla on samat säännöt, vaan tuntui että mitä vaan ja mihin vaan saa rakentaa kun maksaa poikkeusluvasta.
t. Ismo Ämmä