Reissussa Jeepeillä.
Lähetetty: 21.01.2018. 12:18
Kerrompa mitä kaikkea on sattunut Euroopan reissuissa Jeepillä ajellessa. Tässä yksi tarina!
2013 maaliskuussa lähdettiin vaimon työmatkalle Ranskaan Nantesia 5.2 grandella ja peräkärryssä messutavarat. Työkeikka meni ok palattiin Suomen kamaralle Vuosaareen. Vuosaaresta menimme Espooseen palauttamaan osan messukamoista eräälle yritykselle. Jossain liikennevaloissa Vaimo haistoi palaneen öljyn hajua, katsoin että ö-paineet ja veden lämmöt olivat ok. Syytettiin vieressä ollutta lantikkaa hajusta. Tulimme Espooseen firman pihaan missä huomattiin iso öljyläikkä zj:n alla. Luulin, että kampiakselin Stefa on pettänyt. Onneksi firman yksi työntekijä oli jeeppi miehiä ja vika-analyysi oli rikkoontunut öljykello. Soitto Jamantille onnistuisiko korjaus, ja onnistuihan se. Ei muuta kuin hinuri alle ja kohti Voitontietä. Jamantilla vaidettiin uusi öljyanturi joka osoittautui vialliseksi (mittari näytti koko ajan max painetta). Sitten vaihdettiin seuraava anturi ja homma oli ok.
Summasummaarum: Onneksi öljyantura hajosi Espoossa eikä vaikka Ranskassa, olisi ollut hankalalla saada kampetta kuntoon Ranskanmaalla, ja varsinkin kun tultiin yötä vasten kohti Rostockia. Suuret kiitokset vielä Jamantille joustavasta palvelusta.
2013 maaliskuussa lähdettiin vaimon työmatkalle Ranskaan Nantesia 5.2 grandella ja peräkärryssä messutavarat. Työkeikka meni ok palattiin Suomen kamaralle Vuosaareen. Vuosaaresta menimme Espooseen palauttamaan osan messukamoista eräälle yritykselle. Jossain liikennevaloissa Vaimo haistoi palaneen öljyn hajua, katsoin että ö-paineet ja veden lämmöt olivat ok. Syytettiin vieressä ollutta lantikkaa hajusta. Tulimme Espooseen firman pihaan missä huomattiin iso öljyläikkä zj:n alla. Luulin, että kampiakselin Stefa on pettänyt. Onneksi firman yksi työntekijä oli jeeppi miehiä ja vika-analyysi oli rikkoontunut öljykello. Soitto Jamantille onnistuisiko korjaus, ja onnistuihan se. Ei muuta kuin hinuri alle ja kohti Voitontietä. Jamantilla vaidettiin uusi öljyanturi joka osoittautui vialliseksi (mittari näytti koko ajan max painetta). Sitten vaihdettiin seuraava anturi ja homma oli ok.
Summasummaarum: Onneksi öljyantura hajosi Espoossa eikä vaikka Ranskassa, olisi ollut hankalalla saada kampetta kuntoon Ranskanmaalla, ja varsinkin kun tultiin yötä vasten kohti Rostockia. Suuret kiitokset vielä Jamantille joustavasta palvelusta.