Uusi Jeepisti

Jutustelua asiasta ja sen vierestä.
P4ksu

Uusi Jeepisti

Viesti Kirjoittaja P4ksu » 14.06.2020. 23:01

Morot vaan kaikille ja terveiset täältä Lapista. Itse purjehdin hieman onnenkantamoisen kautta Jeepistiksi tuossa pari vkoa sitten, kun ostin tuon oman pelini. Eli minun autoni on Jeep Cherokee KJ CDR 2,8 vuosimalli 2003. Autollahan on ikää jo jonkin verran, mutta tässä pari viikkoa sitä makustellessani olen kyllä ollut varsin tyytytväinen hankintaani. Melkein kaikki pelaa niinkuin pitääkin ja Jeeppihän on mitä makein peli ajella pitkin routapomppuisia Lapin teitä. Jo vain passaa puotella metsälle syksymmällä, siitä olen varma.

Mutta onhan tuossa jotain vikaakin. Eli Jeeppi vuotaa öljyä jostain moottorin syövereistä? En ole vuotoa vielä saanut paikannettua ja pahoin pelkään että edessä on korjaamokeikka sen osalta. Ilmastointi ei toimi, vaikka järjestelmän paineet ovat kohdillaan, niin kompurassa oleva magneettikytkin ei nappaa kiinni. Olisikohan joku sähkövika, tai sitten kompura on rikki? Näyttää aika mielenkiintoiselta projektilta saada se vaihdettua, saas nähdä. Vakionopeudensäädin ei pelitä, vaikka ratissa olevat radion ohjaimet toimivat varsin mainiosti. Vika varmaan kuitenkin löytynee kellojousesta, vai olisikohan jokin muu sähkövika? Onko muilla ollut vastaavia ongelmia oman Jeepin kanssa? Ottasin näin noviisina mielelläni neuvoja vastaan.

Mutta muuten on varsin mukava peli ja luulen että edessä on vielä useita mittaamattomia kilometrejä. :D

rane58

Re: Uusi Jeepisti

Viesti Kirjoittaja rane58 » 16.06.2020. 6:03

Tervetuloa foorumille..! 8)
-ja ehkä kerhoonkin...? :wink:
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
Kuva
Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

P4ksu

Re: Uusi Jeepisti

Viesti Kirjoittaja P4ksu » 16.06.2020. 10:07

Kerhoon laitettu hakemusta sisään. :)

Kirjoita vastaus