Ei ensimmäinen eikä varmaan viiminen kerta kun jollain on jotain ongelmia näiden kanssa.
No tässä tapauksessa sisäkierron läppä toimii välillä normaalisti ja välillä sisäkierto jää päälle, aina kun olen sitä silmäillyt hanskalokeron takaa niin se on toiminut enkä ole saanut vikaa päälle.
Sen huomasin että noin puolivälissä läpän liikettä on tyhjä kohta eli varmaan servosta menny hampaita rattaista yms.
Kysymys kuuluukin että jos ajatan sisäkiero läpän auki eli siihen asentoon että sisäkiero ei ole päällä ja otan servolta liittimen irti niin toimiiko systeemi normaalisti vai aiheuttaako koodien lisäks jotain muita ongelmia.
Sinne servon liittimeen ei taida kyllä päästä käsiksi kojelautaa purkamatta mut varmaan jostain löytyy kaavio et minne sen piuhat menee ja deletoi vaikka jostain toisesta kohti sen toiminnan.
WJ lämppärin läpät taas
Re: WJ lämppärin läpät taas
Pitäis toimia normaalisti, ainakin ne on toiminu, joista oon läpän kiinittäny ruuveilla ja jättäny koko moottorin pois.
Ohituksen voi tehdä sieltä ryhmmäliittimestä, joka on kotelon ja tulipellin välissä, kotelon alta pääsee käsiksi, kuun vaan keksii, minkä johdon katkaisee...
Ohituksen voi tehdä sieltä ryhmmäliittimestä, joka on kotelon ja tulipellin välissä, kotelon alta pääsee käsiksi, kuun vaan keksii, minkä johdon katkaisee...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: WJ lämppärin läpät taas
Kiitän, pitää tonkia kytkentäkaavioista oikeat johdot.