Lämmityslaite saattaa lopettaa kuuman puhaltamisen yllättäen, jos lämpötilansäätimet on pyytämässä jotain astelukemaa esim. paikallaan ollessa tyhjäkäynnillä tai sitten ajon aikana. Jos lämmönsäätönupit kääntää tuossa tilanteessa HI-asentoon, niin kuumaa tulee välittömästi kyllä. Sisäilman kierron napin valo ei pala nuppia painaessa ja se saattaa tietysti olla vain pimeäksi mennyt LEDi mutta vikakoodit ilmoittelee toisinaan 20, 25 ja 46 eli sisäilmankiertoon liittyvää ja sitten tuo kalibraatio virhe. Sisäkiertoläppä tuntuu kyllä toimivan ihan normaalisti. Kerran huomasin vielä sen, että se haistelija, siinä lämmönsäätönuppien välissä, oli hiton kuuma...eli, missä vika?

Noita vikakoodeja etsiessäni huomasin vielä sen, että kun siinä näytössä vilkkuu ne vikakoodit ja samalla kun kääntää kuskinpuolen lämmönsäätöä, niin näyttöön ilmestyy pyörityssuunnasta riippuen joko 1 tai 89 ja kaikki numerot niiden väliltä. Jonkun numeron(ei ihan kaikilla numeroilla) ollessa näytössä ja kun painaa samalla ilmastoinnin nappia, tulee näyttöön uudenlaisia numeroita ja jopa kirjaimia?? Mitäs tämä nyt sitten tarkoittaa..?
Onneksi laitos puhaltaa Hi-asennossa kuumaa...