Sivu 1/1

H11 lähivalot

Lähetetty: 21.02.2012. 11:59
Kirjoittaja Aluman
Moron,

sellaista ihmettelen, että kun Grand Cherokeessa, WH, on lähivalopolttimona H11, 12 V 55 W. Kun Motonetin hyllyä katsoo, niin siellä on H11 Philipsin ja Osramin ajovalot 20-25 euroa kipale. No ei mitään, mutta kun yhdellä hyllyllä on H11 sumuvalo 5,90 eur kipale.

Eli tyhmä kysymys kuuluu: mitä ihmeen eroa on em. polttimoilla, koska päälle päin näyttivät samalta.

P.S. Autokeskuksella pyysivät alkuperäisestä polttimosta (Osram?) 31,90 eur kpl.

Lähetetty: 21.02.2012. 15:13
Kirjoittaja Care
Motonetin sivusto kertoo tuon 5.90e-polttimon olevan sumu/kaukovalo, mutta kyllä polttimon tyyppi on yksiselitteinen.

WK:ssa muuten lähivaloissa on 9006. Jostain syystä WH:hon se on vaihdettu H11:een. Jäi mieleen, kun ostin ensimmäiset varapolttimot WK:n spekseillä.

Lähetetty: 21.02.2012. 15:44
Kirjoittaja Aluman
niin tuo malli oli siis WH eikä WK.... ainakaan vielä

Lähetetty: 21.02.2012. 16:18
Kirjoittaja silva
Omassa WHssa näkyy tosiaan H11 LL polttimo.vaikka umpiossa näkyy ulospäin olevan HB4 ? Käyttöohjekirjan mukainen numerosarja antoi saman(HB4) vastauksen. Citikka C5sen sumarissa on H11,ilman tuota LL-merkintää.

Hyvä,kun tuli täällä esille. Meinaan huomeena olen menossa ostamaan
noita polttimoita.

Lähetetty: 21.02.2012. 19:47
Kirjoittaja Care
LL = Long Life, jotka sitten kestävät hieman kauemmin, mutta vastaavasti maksavat enemmän. Eikös tuo HB4 ole sama asia kuin 9006 (eli Jenkki-WK:n käyttämä lähivalo)?

Laitoin itse erilliset päiväajovalot, kun mittaripaneelien valaistus pysyy ehjänä vain hieman pidempään kuin lähivalojen polttimot. Säästyy 0-asennossa molemmat.

Lähetetty: 28.06.2013. 13:00
Kirjoittaja TAC68
Morjens,

Voitko linkittää kuvaa miltä WH näyttää päiväajovaloilla? Kiinnostaa mihin kohtaan keulaa asensit valot.

Teikö asennuksen itse ja oliko hankalaa?

Jontte

Lähetetty: 29.06.2013. 6:17
Kirjoittaja CRD 3.0
Täällä kanssa yksi kiinnostunut, asennuksesta ja kuvasta

Lähetetty: 17.08.2013. 19:08
Kirjoittaja Care
Eipä ole tullut täälläkään notkuttua kun autokin on ollut yli kaksi kuukautta seisonnassa. Pistin DRL:t omaani upotettuina siihen "ilmapatoon" (air dam, mikälie suomeksi), eli keulan alimpaan mustaan listaan. Ajatuksena oli, että kun tuon osan saa helposti irti, voi joskus katumapäälle tullessaan koko virityksen poistaa vielä suhteellisen edullisesti.

Kuva linkitettynä.