Mistä löytyy lämmityslaitteen esivastus Jeep KJ
Mistä löytyy lämmityslaitteen esivastus Jeep KJ
Puhallin ei toimi ykkösellä joten mistä löydön KJ jeepistä esivastuksen?
Siinä se on apumatkustajan vasemman polven edessä, tommonen: http://www.jamant.fi/vastus-kjtj-mop513 ... -2529.html
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
vaihdoinko turhaan vai?
No nii. Ongelma oli että kun puhaltimes on 4 nopeutta niin 1.llä ei puhalitimen moottori ei
Toimi/käy. Ei käynyt ennen eikä käy hajottamolta ostetullakaan vastuksella.
Kuuluuko se puhaltimen moottori nyt sitte käydä tai toimiakkaan 1.llä kun auto on sammuksis ja virta päällä? Muilla pykälil 2 3 4 tohisee.
Toimi/käy. Ei käynyt ennen eikä käy hajottamolta ostetullakaan vastuksella.
Kuuluuko se puhaltimen moottori nyt sitte käydä tai toimiakkaan 1.llä kun auto on sammuksis ja virta päällä? Muilla pykälil 2 3 4 tohisee.
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä Hunter, muokattu yhteensä 9 kertaa
Re: vaihdoinko turhaan vai?
Oliskohan se käytettynä ostettu vastuskin rikki, aika yleistä että on 1 -nopeus pimeä??Hunter kirjoitti:No nii. Ongelma oli että kun puhaltimes on 4 nopeutta niin 1.llä ei puhalitimen moottori
Toimi/käy. Ei käynyt ennen eikä käy hajottamolta ostetullakaan vastuksella.
Kuuluuko se puhaltimen moottori nyt sitte käydä tai toimiakkaan 1.llä kun auto on sammuksis ja virta päällä? Muilla pykälil 2 3 4 tohisee.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
No tuota niin, voiko vika olla muualla? Mikähän sen vastuksen 1 nopeuden rikkoo jos on
yleinen vika? Pikkasenko oli lujassa se liitin siihen vastukseen ja kun laitoin sen toisen
niin samanlainen askartelu että sai taas irti. Lähetän sen Avk.lle takaisin kaiketikkin.
1nopeus olis ehkä hyvä eberiä käyttäessä kun vie vähemmän virtaa kun kakkonen.
Akku riittäisi ehkä paremmin jos kelit oikein jäähtyy.
yleinen vika? Pikkasenko oli lujassa se liitin siihen vastukseen ja kun laitoin sen toisen
niin samanlainen askartelu että sai taas irti. Lähetän sen Avk.lle takaisin kaiketikkin.
1nopeus olis ehkä hyvä eberiä käyttäessä kun vie vähemmän virtaa kun kakkonen.
Akku riittäisi ehkä paremmin jos kelit oikein jäähtyy.
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä Hunter, muokattu yhteensä 9 kertaa
Lämpö tai ylijännite noi yleensä rikkoo...Hunter kirjoitti:No tuota niin, voiko vika olla muualla? Mikähän sen vastuksen 1 nopeuden rikkoo jos on
yleinen vika? Pikkasenko oli lujassa se liitin siihen vastukseen ja kun laitoin sen toisen
niin samanlainen askartelu että sai taas irti. Lähetän sen Avk.lle takaisin kaiketikkin.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
... ja pienimmällä nopeudella lämpöä tulee vastukselle enemmän kuin suuremmilla nopeuksilla, mutta ei jäähdytysilmaa, koska puhallin pyörii hitaasti.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Vastuksen ylikuumentumista voi lisätä (edellisten lisäksi) vielä sekin kun puhaltimen moottori vanhemmiten kuluu ja likaantuu niin sen pyörittäminen ottaa enemmän virtaa. Saattaa käydä niinkin että uusikaan vastus ei kestä kovin kauaa jos puhaltimen moottori on kovin huonossa kunnossa.
XJ--4.0 Renix--AW4--NP242
Hep
No joo. Nyt on uusi vastus ja nyt toimii ykkösnopeuskin.
Toki sen liittimen lukon avasin
Mutta aivan käsittämättömän tiukka liitos siinä silti on.
Tiukka sovite ja kuivat kontaktipinnat ja kyllähän sai vetää ja nitkuttaa että irti sai.
Toki sen liittimen lukon avasin

Mutta aivan käsittämättömän tiukka liitos siinä silti on.
Tiukka sovite ja kuivat kontaktipinnat ja kyllähän sai vetää ja nitkuttaa että irti sai.
Re: Mistä löytyy lämmityslaitteen esivastus Jeep KJ
No eipä tuo vanha rikkomatta lähtenyt. Uutta odottelen tulevaksi ja katson, että sen saan sitten ehjänä kiinni. 1 ja 2 -nopeus eivät toimineet ja seisonnassa ollessa rikki menivät :-/