Wj v8 polttoainelämmittimen kytkentä

Tänne asiaa ja kysymyksiä Jeepin sähköistä....
tontsa
Wj v8 polttoainelämmittimen kytkentä

Viesti Kirjoittaja tontsa » 03.11.2016. 7:24

Morjens. Eli 4.7 wj kyseessä automaatti-ilmastoinnilla ja tarkoitus asentaa binar lisälämmitin mutta tarvitsisin kytkentäkaaviota lämmityslaitteen puhaltimelle, löytyykö keneltäkään? Webastolta ei tähän vehkeeseen ainakaan nettiversiosta löytynyt enää asennusohjetta.

Keimo

Re: Wj v8 polttoainelämmittimen kytkentä

Viesti Kirjoittaja Keimo » 03.11.2016. 10:03

Jos saksa taipuu, niin webaston asennusohje löytyy esim. tuolta: http://doc.webasto-russia.ru/Car/Jeep/G ... .7_b_D.pdf

Itse laitoin viimetalvena 3.1TD malliin TT-thermon ja se kun kierrättää lämpöisen veden myös lämppärin kennossa, niin tarkoitus olis laittaa myös "webasto tyyliin" puhallin lämmittämän sisätilat. Eli vielä en ole ehtinyt testaamaan mutta olen antanut itselleni uskotella, että vaihtorele kytketään valkoinen/pinkki johdon väliin, joko sulakeboksin (kuskin jalkatila) takaa tai lämmitinlaitteen ohjaimen (keskikonsoli) takaa. Tai miksei tietysti mistä tahansa kohtaa näiden välissä. Lämmittinlaitteen ohjaimen takana tuo valko/pinkki johto pitäisi löytyä liittimen C2 nastasta 11 ja sulake/releboksista ilmeisesti C3/12.

Eli testannut en ole, mutta näin itse tätä tehtävää aion lähestyä.
Grand Cherokee 4.7 Limited -99 vakio (vielä toistaiseksi?)
Grand Cherokee 3.1TD Limited -99 etsii uutta omistajaa

tontsa
Re: Wj v8 polttoainelämmittimen kytkentä

Viesti Kirjoittaja tontsa » 04.11.2016. 21:23

Kiitos Keimo ohjeesta, onhan tuosta jo apua vaikka en saksaa osaakaan.

Kirjoita vastaus