Moro
Eli kysymys olisi että käykö 96 mallin mittaristo/nopeusmittari 95 vuoden malliin. eroja mitä itse nyt huomasin on ainakin matkamittari (96 on digitaalinen kun 95 on mekaaninen) vaikuttaako tämä sopivuuteen. Ja syy miksi kyselen on se että 95 vuoden auton nopeusmittari ja matka mittari ei toimi, 96 vuoden toimii ja 96 on minulla varaosa autona/menossa purkuun. olen kokeillut jo vaihtaa nopeus anturin mutta se ei vaikuttanut mitään lisäksi olen juotellut uudestaan sen 95 mittarin piirilevyn ja sekään ei toiminut.
jeep grand cherokee zj mittaristo
Re: jeep grand cherokee zj mittaristo
Ei toimi, kaksi eri järjestelmää ('93-'95 OBD-I, '96-'98 OBD-II), lisäksi vielä tuli facelift mallivuodolle '96 joten on enemmän kuin mahdollista että mittarin kiinnitykset ja liitoksetkin on eri jolloin ei edes fyysisesti sovi keskenään.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Re: jeep grand cherokee zj mittaristo
Moro
Ok, kiitos vastauksesta niin en rupea nyt tässä vaiheessa sitä purkamaan.
Mutta osaisiko joku sanoa että mistä piuhasta sieltä mittariston liittimestä(95 vuos mallin) tulee sille nopeusmittarille se singnaali/tieto sekä mikä niistä piuhoista olisi se mittariston valoja/valaistusta ohjaava.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Ok, kiitos vastauksesta niin en rupea nyt tässä vaiheessa sitä purkamaan.
Mutta osaisiko joku sanoa että mistä piuhasta sieltä mittariston liittimestä(95 vuos mallin) tulee sille nopeusmittarille se singnaali/tieto sekä mikä niistä piuhoista olisi se mittariston valoja/valaistusta ohjaava.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.