O: Jeep Wrangler YJ/TJ

Vain Jeepin osien ja koko autojen osto- ja vaihtoilmoitukset.
VAK
Viestit: 5
Liittynyt: 05.09.2018. 14:19
Paikkakunta: Ylöjärvi

O: Jeep Wrangler YJ/TJ

Viesti Kirjoittaja VAK » 29.10.2018. 12:01

etsinnässä olisi sellainen Wrangeri josta olisi ruosteongelmat jo paikattu tai muuten korjattu. Tai sellainen jonka runko ei ole pahasti ruosteessa.

Tarjoa: ville.alakarvia ÄT gmail.com

Tai voi soittaa: nollaviisnolla 38194 viisi seitsemän

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 4817
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: O: Jeep Wrangler YJ/TJ

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 29.10.2018. 12:16

Muokkasin sun e-mail-osoitetta, helpommin luettavissa ja silti ei botit tunnista.... Ja nykyään kaikki jo osaa muuttaa oikeaksi osoitteeksi tarvittaessa...
Killing time is not murder

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

VAK
Viestit: 5
Liittynyt: 05.09.2018. 14:19
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: O: Jeep Wrangler YJ/TJ

Viesti Kirjoittaja VAK » 06.11.2018. 13:10

kiitos muokkauksesta.

mistä vuodesta alkaen 6-koneisissa kaasutin vaihtui ruiskuun?

-ville

kozel
Viestit: 1273
Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
Paikkakunta: Tuusula

Re: O: Jeep Wrangler YJ/TJ

Viesti Kirjoittaja kozel » 11.11.2018. 14:49

4.2 o vissii kaikki kaasarilla. Tai tuolla sen tapaisella. Itse ostin tuon 1990 4.2 ni ei too katteja yms hienouksia niin ei tartte niistä murehtia. Päästötki o aikas simppelimmät leimalla.
kozel@ircnet

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 4817
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: O: Jeep Wrangler YJ/TJ

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 11.11.2018. 14:58

VAK kirjoitti:
06.11.2018. 13:10
kiitos muokkauksesta.

mistä vuodesta alkaen 6-koneisissa kaasutin vaihtui ruiskuun?

-ville
-91 lähtin kaikki mallit ja bensakoneet on monipistesuihkuja (paitsi ehkä -91 FSJ AMC:n kasilla, mutta semmoista en oo suomessa nähnyt, se oli siis viimeinen FSJ-vuosimalli, paitsi se yksi -92:nen, jonka ne museoi heti valmistuttuaan).
Killing time is not murder

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

VAK
Viestit: 5
Liittynyt: 05.09.2018. 14:19
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: O: Jeep Wrangler YJ/TJ

Viesti Kirjoittaja VAK » 12.11.2018. 15:54

ok, kiikarissa on nyt -89 mallinen kutos koneella. Kaippa tuo kaasarikoneella on ok, vaikka jokusia olen löytänyt sellasia mihin on vaihdettu weber alkuperäisen kaasuttimen paikalle. En tiedä mikä muutokseen on ollut syy.

Niin ja tuo päästömittausasia on toki etu, kun ei ole katteja.

-ville

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 4817
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: O: Jeep Wrangler YJ/TJ

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 12.11.2018. 18:54

Paitsi, jos se on merkitty rekisteriin vähäpäästöisenä, koska esim saksan tuonnit on vähäpäästöisiä, ruotsin ei välttämättä. Kun ei oo pakko laittaa vähäpäästöiseksi, jos ei lähtömaassa ole ollut, ja kivan kallista, jos pitää täyttää vähäpäästöisyyden kriteerit jos katti jo puuttuu.... Yhden kaasari 4.2:sen muuttanut aikoinaan 4.0 monipistesuihkuksi just siitä syystä ja ei ollut halpaa sekään kombinaatiomuutos....
Killing time is not murder

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

kozel
Viestit: 1273
Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
Paikkakunta: Tuusula

Re: O: Jeep Wrangler YJ/TJ

Viesti Kirjoittaja kozel » 12.11.2018. 21:26

Tuos kantsii olla tarkkana ettei otteessa ole merkintää et vähäpäästöinen voi tosiaan tehdä kaikkee jännää rakentelun puitteissa. Tuo oma on ameriikoista tuotu muuttoautona. Vaikka o -90 ni leimalla tais olla ainoa vaatimus tais olla et HC pitää olla alle 400.
kozel@ircnet

VAK
Viestit: 5
Liittynyt: 05.09.2018. 14:19
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: O: Jeep Wrangler YJ/TJ

Viesti Kirjoittaja VAK » 13.11.2018. 8:35

Kiitos vinkeistä! Ruotsissa on tämä yksilö. Tarviipa selvitellä ja katsoa rauhassa. En halua mitään katsastusongelmia päästöjen takia. Tallissa on jo kaksi vanhahkoa dieselia, niin niidenkin kanssa saa joskus temppuilla :?

-ville

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 4817
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: O: Jeep Wrangler YJ/TJ

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 13.11.2018. 12:17

kozel kirjoitti:
12.11.2018. 21:26
Tuos kantsii olla tarkkana ettei otteessa ole merkintää et vähäpäästöinen voi tosiaan tehdä kaikkee jännää rakentelun puitteissa. Tuo oma on ameriikoista tuotu muuttoautona. Vaikka o -90 ni leimalla tais olla ainoa vaatimus tais olla et HC pitää olla alle 400.
Ei lue nykyotteessa mitään vähäpäästöinen vaikka oliskin....
Killing time is not murder

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus