Kommentteja tästä...

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
W211
Viestit: 20
Liittynyt: 03.10.2008. 10:14
Paikkakunta: Keminmaa

Kommentteja tästä...

Viesti Kirjoittaja W211 » 06.11.2008. 20:25

pirssistä pyydettäs, jahtivaunuksi ajattelin meniskö siinä Kj paremmin jos on pienempi koriltaan.

http://www.blocket.se/vi/18832748.htm?ca=11_s

keskustelua käyty ruottiksi eikä meinaa taipua kaksisesti.
moottori on 4 L

mikä jakovaihteisto tässä on entä vaihdeloota?
onko helmojen "astinlaudat poistettavissa vai liitetty jotenkin rakenteeseen?

Tero
Viestit: 94
Liittynyt: 27.03.2008. 10:39
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tero » 06.11.2008. 20:49

"onko helmojen "astinlaudat poistettavissa vai liitetty jotenkin rakenteeseen?"
Kyllä ne saa poistettua. Muutamilla pulteilla kiinni. Ja todellakin kannattaa poistaa, jos metsässä meinaa ajella. :)
Kuvan perusteella ihan hieno peli! Onhan se melko iso, mutta kyllä sillä näköjään mahtuu mönkimään ihan mukavasti.

Itselläkään ei tuo Ruåtti oikein taitu, mutta ymmärsin että peli on huollettu ja hälytin on ja sähköikkunat yms Laredo-paketin varustelua.
Kaverilla on muutaman vuoden nuorempi tuommoinen, ja oikein on tyytyväinen. (Hän ei tosin sillä metsässä ajele, onpahan muuten vaan tyytyväinen esim. talviajo-ominaisuuksiin.)

Tästä vähän lisätietoa.
Ja Tästä hiukan lisää englanniksi.
Jeep Wrangler YJ 2.5 -89

Jeep. Because roadside assistance requires, well, a road..

Urkki
Viestit: 113
Liittynyt: 01.05.2008. 20:21
Paikkakunta: Helsinki

ZJ

Viesti Kirjoittaja Urkki » 07.11.2008. 13:20

Minähän ajelen tuollaisella, vain pari vuotta nuoremmalla ZJ Laredolla jo ainkin 8:tta vuotta ja olen tosi tyytyväinen. Suhteellisen voimakas ja sitkeä moottori, automaattivaihteisto ja erillisjousitus tekevät siitä herrasmiesten maasturin. Mäennousukyky on erinomainen, ja isosta koostaan huolimatta auto on aika ketterä. Toisaalta taas, 31" on suurin pyöräkoko minka saa ilman korotuksia ja leikkauksia sopimaan, ja tämä vähän rajoittaa rymyämistä. Helmoja ja puskureita kannattaa vahvistaa ajoissa ettei tule kalliita osumamurheita. Snorkkelinkin nykyään jo saa, kallis vain on.

Jos mekaniikkamurheita tulee, Jamant kyllä auttaa, on auttanut minuakin.

Urkki

Avatar
Jorma
Viestit: 389
Liittynyt: 26.10.2008. 9:42
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jorma » 08.11.2008. 8:40

Tummansininen, ajettu 190 000. Kesä- ja talvirenkaat aluilla, talvirenkaissa nastat. Moottorin ja hytin lämmitin, ilmastointi, irrotettava vetokoukku, sähköikkunat, keskuslukko kaukosäätimellä, hälytin. Katsastettu kesäkuussa, vasta huollettu. Bensakone ja automaatti.
Lisää apua löytyy jos ruotsi tuottaa tuskaa.
XJ--4.0 Renix--AW4--NP242

Avatar
JERKKU
Viestit: 624
Liittynyt: 20.03.2008. 21:59
Paikkakunta: Vantaa
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JERKKU » 08.11.2008. 9:23

epätarkka käännös googlen kääntäjällä
http://translate.google.com/translate?u ... l=sv&tl=fi

W211
Viestit: 20
Liittynyt: 03.10.2008. 10:14
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja W211 » 23.11.2008. 19:19

Niin syksyn etsimisen blocket.se sivuilta ja tulos on tässä:

http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2axgm+w ... kuvat.html

vm. 95
v8
mittarissa 216000 km

plussat
-pellit suorat
-riittävä varustetaso kaikki toimii, ilmastoinnista ei tietoa (-10 astetta ostaessa)
-ei ruostereikiä
-ei öljyvuotoja taka-akselissa , lievä kosteus vaihteiston alla ja moottorissa ei kuitenkaan tiputa hangelle mitään
-kesällä katsastettu
-uusia osia tuulilasi, umpio, jarrujen kuluosat,katalysaattori

miinukset.
-hitaalle nelivedolle siirto aiheuttaa lupaavan rusahduksen
-kylmäkäynnistyksessä lievä vuotoääni pakosarjasta ..ei varmaa mistä ..lämmetessä ääni katosi, pakoputki on väsäty löytöosista
-ei historiatietoja, ei manuaalia tai ohjekirjoja

seuraavaksi:
-rekisteröinti suomeen ja tullaus kevään aikana

Kirjoita vastaus