Wj 3.1TD -01 Huono kiihtyvyys
Wj 3.1TD -01 Huono kiihtyvyys
Nyt olis apu tarpeen. Minulla oli Jeeppi kansiremontissa korjaamolla. Kannen ne sai kuntoon, mutta hajonneen suuttimen ja korjaamolla tulleen uuden vian ansiosta koko hiton rojekti kesti 4kk ja vielä laitettiin käteen 3600€ lasku ja sanottii ettei he löydä vikaa huonolle kiihtyvyydelle. Vetterissä olivat käyttäneet vikakoodilla, mutta mitään ei ollut. No muuten auto on nyt ok vaan ei taho millään kiihtyä normaalisti. Eli, kun laitan kaasun pohjaan niin ei millään vaiha pienempää silmää tai jos vaihtaa niin minusta vaihtaa liian aikaseen isommalle. Ohittaminen on mahdotonta. Vakkari päällä on vaihtanu pienempää silmää melkein, kun normaalisti. Itse en älyä mittää tuolle. Minulle on sanottu, että oliskohan kaasupolkimen asennonanturi syy tähän vikaan tai katalysaattori tukossa. Mitä mieltä ammattimiehet on?
No tuskin ne on pumppuun koskeneet, jos vain kansia vaihtaneet... Mutta se TPS vois kyllä senkin selittää, mutta mutta: ei saa uutta enää....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Eräs vaihtoehto vois olla ykkössylinterin ruisku, siinä on anturi, joka säätää pumppua. Itsellä tuo anturi meni ajossa rikki, ja oireet oli juuri vastaavat. Kone tuntui kiertävän ja kiihtyvän suht normaalisti 2000 kierroksen paikkeille, ja sen jälkeen tuntui kun olisi käsijarru vedetty päälle. Ei kiihtynyt, eikä jaksanut kulkea oikein mitenkään. Tuo ei ymmärtääkseni näy vikakoodina, vaan tieto pitää "päätellä" jostain. Pörhöllä oulussa on kokenut Jeepin korjaaja, joka osasi mulle löytää tuollaisen vian. Uusi suutin maksoi muistaakseni 500-600 €.
Voi olla suutinanturivikakin joo... Mulla on uusia hyllyssä, tuossa: http://www.jamant.fi/suutin-jam15062027f-p-3810.html
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jos ei puhdistus auta, niin uutta on hyllyssä: http://www.jamant.fi/lampopaineanturi-x ... -3845.html
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Tarkista konehuoneen johtonippujen liitokset. Mulla XJ 2.5 TD tehon oli hukassa, lähti vetämään vasta isoilla kierroksilla. MAP-anturin uusinta ei auttanut. Sitten tuli muutakin sähkö ongelmaa, lämpömittari toimi/ei toimi,
lataus sama juttu. Vika löytyi johto nipun liitos jarrutehostimen alla löysällä, lukitus joskus rikkoontunut. Vedin kiinni nippusiteellä ja siihen korjaantui kaikki vaivat.
lataus sama juttu. Vika löytyi johto nipun liitos jarrutehostimen alla löysällä, lukitus joskus rikkoontunut. Vedin kiinni nippusiteellä ja siihen korjaantui kaikki vaivat.