turvavyön hälyn poistaminen
no johan on, itselläni meni melkein itsestään. kokeilkaas tuollaisella ohjeella:kozel kirjoitti:Täälläkin -02 2.5CRD KJ ja ei lakannut pimputtamasta. Suomiautokin vielä niin ei ole turhia lisävarusteita sotkemassa..
1) Sit in your Liberty. Close the door behind you. Place your key into the ignition, but to not turn it. Leave the key in "Off" mode.
1) Istu autoosi ja sulje ovi perässäsi. Aseta avain virtalukkoon, mutta jätä se "off" asentoon
2) Buckle your seatbelt. Turn the key two clicks to the right. This turns the ignition on but does not crank the engine.
2) Laita turvavyö. Käännä avainta kaksi "napsahdusta" oikealle. Tämä pistää virran päälle, muttei pyöritä starttia
3) Watch your instrument cluster. There is a small light in the corner. It is an emblem of a man wearing his seatbelt. Wait for the light to turn off. It should take 30 to 60 seconds.
3) Katso mittaristoa. Siellä on kulmassa pieni valo, jossa symbolikuva; mies asettaa turvavyötä. Odota valon sammumista. Tämän tulisi tapahtua n.30 - 60 sekunnin päästä.
4) Unbuckle the seatbelt. Buckle the seatbelt. Unbuckle the seatbelt. Buckle the seatbelt. Unbuckle the seatbelt, and then buckle it again. Do this quickly (within 10 seconds).
4) Valon sammuttua, irroita turvavyö, kiinnitä turvavyö, irroita turvavyö, kiinnitä turvavyö, irroita turvavyö, kiinnitä turvavyö. Tee tämä nopeasti (10 sekunnin sisällä).
5) Turn the key off. You'll hear a chime. The seatbelt alarm is deactivated.
5) Käännä virta pois päältä. Kuulet pienen äänimerkin. Ärsyttävän pimputuksen pitäisi nyt olla deaktivoitu.
Josko nyt tärppäisi?
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Re: Turvavyön hälytysäänen poistaminen
Olettehan huomioineet tuon jälkimmäisen lauseen kommentin, että "saattaa olla tarpeellista antaa turvavyön kelautua sisään". Eli kiinnitysten välissä antaa vyön kelautua reilusti sisään. Aikaa pitäisi olla riittävästi, että ehtii odottamaan turvavyövalon syttymistä/sammumista sekä kelauttamaan turvavyötä vaaditut kolme yritystä.mikola kirjoitti:NOTE: Watch for the Seat BeltWarning Light to turn on while unbuckling and off while re-buckling the seat belt. It may be necessary to retract the seat belt.
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä mikola, muokattu yhteensä 27 kertaa
Cherokee 3.7 Renegade -04
Re: voiku ei
No hyvä,että muitakin onnistuneita löytyy!Hunter kirjoitti:Ei tärpänny EI. Tein 5yritystä nopealla tahdilla mutta niin se vaan on päättänyt pimputtaa hamaan tulevaisuuteen saakka .....na![]()
Sitkiämpää sorttia nämä riisselit.
Hmm...tällä versiolla on ainakin ameriikan Joe onnistunut CRD:stään poistamaan pimpomit:
The following steps must occur within the first 60 seconds of the ignition switch being turned to the ON or START position.
1. Turn the ignition switch to the OFF position, and buckle the driver's seat belt.
2. Turn the ignition key to the ACCESSORY / RUN position (engine does not need to be running), and wait for the Seat Belt Warning Light to turn off.
3. Within 60 seconds, unbuckle and then re-buckle the driver's seat belt 3 times within 10 seconds, ending with the seat belt buckled.
4. Turn the ignition key to the OFF position. A single chime will sound to signify that you have successfully completed the programming.
Eli seuraavanlaisesti:
Minuutin sisällä pitäisi toimia jälleen kerran avaimen vääntämisestä.
1) avain "off" asentoonsa ja kiinnitä vyö.
2) avain ACCESSORY / RUN asentoon ja odota vyön merkkivalon sammumista.
3) kymmenen sekunnin sisällä irroittele/kiinnittele vyötä vähintään kolme irroitusta & kolme kiinnitystä ja jätä kiinni asentoon (huomioi että merkkivalo ehtii sammua ennen kuin irroitat vyön).
4) käännä avain "off" asentoon ja pitäisi kuulua pieni merkkiääni ja homma hoidettu.
En tiedä onko tässä uutta edellisiin ohjeisiin, mutta näilläkin ohjeilla on vaitetty onnistuneen.
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
juuh, pimputtaa muutamasti, mutta ei sen enempää. sitä alkusoittoa ei taida saadakaan poistettua ilman niitä pihtejä, nips naps.mikola kirjoitti:Turvavyö ei enää hälytä, mutta pimputtaa kyllä viisi kertaa laitettaessa virrat päälle. Tekeekö muilla tätä?
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
Patriotissa tuo turvavyön tunnistin ei ole siellä lukossa, vaan ilmeisesti vyön rullassa. Ajon pimputuksen saa pois, valo jää palamaan. Virrat päälle laittaessa pimputtaa sen muutaman kerran. EDIT: poistettu edellinen lisäys.
Eli ensin kun testaa virrat päällä kuinka paljon vyötä otettava ulos, että valo sammuu ja sitten toimii ohjeen mukaan ja "lukitus" osiossa liikuttaa vyötä 3x edes takas "pois-päälle".
Mikäli Patriotissa liittää vyön lukkoon asti, ei toimenpidettä taida ehtiä vaaditussa 10 sekunnissa.
Eli ensin kun testaa virrat päällä kuinka paljon vyötä otettava ulos, että valo sammuu ja sitten toimii ohjeen mukaan ja "lukitus" osiossa liikuttaa vyötä 3x edes takas "pois-päälle".
Mikäli Patriotissa liittää vyön lukkoon asti, ei toimenpidettä taida ehtiä vaaditussa 10 sekunnissa.
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä japi73, muokattu yhteensä 20 kertaa
Ehtii tuon turvavyöhässäkän tehdä vyö kokonaan sisään kelaten ja lukkoon kytkien - olen joskus kokeillut. Se vaan ei vaikuta siihen autoa käynnistäessä tapahtuvaan pimputukseen... Oletan että tuo turvavyön renklaaminen edestakaisin poistaa sen ajon aikana tapahtuvan pimputuksen - en ole kylläkään testannut, mutta onnistuneen toimenpiteen äänimerkin minä sain turvavyösulkeisten palkinnoksi. Siitä huolimatta seuraavan kerran kun autoa käynnistin pimputti se edelleen kun ei ollut turvavyö vedetty ulos.
Näin kävi mullekkin sillä kerralla, kun kelasin sen lukolle asti. Nyt kun tein kuten edellisessä viestissäni kerroin, niin ei pimputa enää ajossa. Mukavampi ajaa postilaatikolta mökkitietä.Toni S. kirjoitti:Ehtii tuon turvavyöhässäkän tehdä vyö kokonaan sisään kelaten ja lukkoon kytkien - olen joskus kokeillut. Siitä huolimatta seuraavan kerran kun autoa käynnistin pimputti se edelleen kun ei ollut turvavyö vedetty ulos.