Renixissä se TPS on tuo: http://www.jamant.fi/tpsanturi-xjmj-cro ... p-570.htmlQtka kirjoitti:Jep... Tämän huomasin eilen guugletellessa ja illalla mittailin oikeista piuhoista....näyttäs olevan sökö kun mittari ei asetu hetkeksikään aloilleen...JAMANT kirjoitti:Sen TPS:n säätö moottorinohjauksen puolelta ei noissa Renixeissä ohjaa vaihteistoa, kun siellä TPS:ssä on toinen potikka joka toimii just toisinpäin, kuin sen moottorinohjauksen potikka, jännite on ylhäällä, kun läpät kiinni ja laskee alemmas, mitä enemmän läpät aukeaa ja se ohjaa vaihteistoa!! Ja ei ole ainoa vikapaikka noissa...
XJ 4.0 kova kulutus
Re: XJ 4.0 kova kulutus
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: XJ 4.0 kova kulutus
Pitääkö tuo veres TPS jotenkin opettaa ECUlle vai riittääkö että ruuvaa vaan paikalleen?
Re: XJ 4.0 kova kulutus
Paikoilleen ja säätöihin, ei tarvitse opettaa...Qtka kirjoitti:Pitääkö tuo veres TPS jotenkin opettaa ECUlle vai riittääkö että ruuvaa vaan paikalleen?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: XJ 4.0 kova kulutus
Ok... Laatikko rupesi pelaamaan ja kulutus vaikuttas olevan haarukassa... Vielä kun trimmaa pyöränkulmia ja rasvaa jarrut niin eiköön tuo seka-ajossa alle 15l/100km mene...