Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
-
Lakerous
- Viestit: 4
- Liittynyt: 08.07.2016. 18:41
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Lakerous » 11.02.2017. 22:27
Moikka!
Ihan vinkkinä jos tarvitsee otsikon mukaisia joskus vaihtaa:
Ohuet kumihanskat päälle ja irtoo heti.
Turha alkaa nyhrää käsin tai jollain työkaluilla.
Ei mulla muuta

-
JeFi
- Viestit: 30
- Liittynyt: 04.01.2014. 18:37
- Paikkakunta:
Viesti
Kirjoittaja JeFi » 13.02.2017. 19:52
Hyvä vinkki. Mutta kyllä ne rekisterikilpien lamput voi joskus olla sairaan tiukassa. Kokemusta on. Kun ne kerran vaihtaa kannattaa samalla suihkauttaa CRC:tä tai vastaavaa niin seuraavan kerran käy helpommin.
Illinois USA:Caterpillar,John Deere,Jeep,Ronald Reagan
-
kozel
- Viestit: 1315
- Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
- Paikkakunta: Tuusula
Viesti
Kirjoittaja kozel » 16.02.2017. 21:27
On olemassa sellaiset pihditkin missä on silikonipäällysteiset kärjet

kozel@ircnet
-
rane58
- Viestit: 1261
- Liittynyt: 24.08.2011. 23:37
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja rane58 » 17.02.2017. 2:20
Jos ei muuten irtoa niin rikkoo suosiolla sen polttimon lasin ja kapeakärkisillä pihdeillä pyöräyttää sen kannan pois....?
-Kokeilut sitten omalla vastuulla!

-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 17.02.2017. 9:03
rane58 kirjoitti:Jos ei muuten irtoa niin rikkoo suosiolla sen polttimon lasin ja kapeakärkisillä pihdeillä pyöräyttää sen kannan pois....?
-Kokeilut sitten omalla vastuulla!

Paitsi että kilpivalonpolttimot on lasikantaisia, jos sen polttimon hajottaa, ei saa otetta siitä loppulasista siellä pohjassa, ja ei irtoa pyöräyttämällä, kun pitäis vetää...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
rane58
- Viestit: 1261
- Liittynyt: 24.08.2011. 23:37
- Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja rane58 » 17.02.2017. 23:33
JAMANT kirjoitti:rane58 kirjoitti:Jos ei muuten irtoa niin rikkoo suosiolla sen polttimon lasin ja kapeakärkisillä pihdeillä pyöräyttää sen kannan pois....?
-Kokeilut sitten omalla vastuulla!

Paitsi että kilpivalonpolttimot on lasikantaisia, jos sen polttimon hajottaa, ei saa otetta siitä loppulasista siellä pohjassa, ja ei irtoa pyöräyttämällä, kun pitäis vetää...
Aha....

Luulin että...
-No, luulo ei ole tiedon väärti...
