Näinkin voi käydä kun on liian raskas kaasujalka...

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
Avatar
Sam66
Viestit: 297
Liittynyt: 11.03.2009. 9:30
Paikkakunta: Nurmijärvi Uusimaa p. 045 111 3645

Näinkin voi käydä kun on liian raskas kaasujalka...

Viesti Kirjoittaja Sam66 » 17.01.2010. 20:14

Tällaista jälkeä syntyy ajettaessa 80km/h kylki edellä koivuun. Tiellä oli jäinen kohta ja vauhti oli tilanteeseen nähden liian kova ja rokki soi kun mentiin pöpelikköön. Onneksi ei ollu kukaan apumiehen paikalla eikä takapenkillä, sillä siellä olisi käynyt huonosti. Nyt vähän harmittaa kun ei ollut kaskovakuutusta autossa. Tämä menee siis purkuun ja pyytäisinkin vähän hinnoitteluapua kavereilta ennen kuin pistän nettivaraosaan listaa. Ko. auto oli 194tkm ajettu ja teknisesti loistavassa kunnossa, koneena 5,2l kasi. Kuskinpuolen kylki, peräpää ja keula puskuria lukuunottamatta säilyivät ehjänä. Auto käy normaalisti ja sillä voi ajaa. Oikea etupyörä oli tyhjentynyt mutta siinäkin pysyy paineet, kuvassa siis varapyörä.

Kuva

Kuva

Näitä kuvia kannattaa muuten vilkaista parikin kertaa jos itsestä tuntuu siltä että välillä mennään liian lujaa...
Pihallinen Jeeppejä

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 18.01.2010. 18:27

Melko solmuun on ovet menny :( !! Onkos sulla ajoautoa ollenkaan, nyt, kun FSJ:kin seisoo mun pihalla (siinä on muuten eturekisterikilpi väärinpäin)??
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

kuningaskulkuri
Viestit: 129
Liittynyt: 27.03.2008. 20:22
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja kuningaskulkuri » 18.01.2010. 19:00

Eihän tuo ihan toivottomalta näytä kuvissa.. Uudet ovet ja keskitolppa ja ehkä kattopelti. Helmat oikoo niin että saa tilalle palkit niin hyvä siitä vielä tulee.. Kun olis paikka missä laittaa niin ostaisin koko auton.

Avatar
Sam66
Viestit: 297
Liittynyt: 11.03.2009. 9:30
Paikkakunta: Nurmijärvi Uusimaa p. 045 111 3645

Viesti Kirjoittaja Sam66 » 18.01.2010. 19:29

JAMANT kirjoitti:Melko solmuun on ovet menny :( !! Onkos sulla ajoautoa ollenkaan, nyt, kun FSJ:kin seisoo mun pihalla (siinä on muuten eturekisterikilpi väärinpäin)??
Juu, on tuossa farmarifiiaatti ja emännällä tila-auto, että kyllä tässä liikkeelle pääsee... Eikös muuten oo hyvä rekkari, 966-SIX toisinpäin :)

Kuningaskulkurille: Kyllä tuo korjausvaihtoehto on pakko sulkea pois, koska tuo katto on rutussa koko matkalta, niin että se on työntänyt kuskin puolen tolpatkin vinoon, veikkaan että oikaisu tulisi liian kalliiksi.
Pihallinen Jeeppejä

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 18.01.2010. 19:38

Sam66 kirjoitti: Eikös muuten oo hyvä rekkari, 966-SIX toisinpäin :)
Joo, vähän aikaa piti oikeen katsoa, että mitäs tossa kilvessä on oikeen pielessä, sitten tajusin!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
Sam66
Viestit: 297
Liittynyt: 11.03.2009. 9:30
Paikkakunta: Nurmijärvi Uusimaa p. 045 111 3645

Viesti Kirjoittaja Sam66 » 20.01.2010. 19:20

Lisää kuvia autosta, pohja ja apurunko on säilynyt ehjänä, jos tuohon saisi katon ja tolpan vaihdettua niin siitä saattaisi tulla vielä auto... täytyypä ihmetellä tätä vielä ennen kuin alan hävittämään osia.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Pihallinen Jeeppejä

Avatar
Sam66
Viestit: 297
Liittynyt: 11.03.2009. 9:30
Paikkakunta: Nurmijärvi Uusimaa p. 045 111 3645

Viesti Kirjoittaja Sam66 » 20.01.2010. 19:23

Kuva

Kuva

Kuva
Pihallinen Jeeppejä

Gary Grand
Viestit: 146
Liittynyt: 26.01.2009. 8:54
Paikkakunta: Petäjävesi

Viesti Kirjoittaja Gary Grand » 21.01.2010. 7:03

:shock: Onhan siinä hiukan pelti muuttanut muotoaan... :cry:
Osta multa tuo -94 Grandi, niin voit vaihtaa mieleisen määrän osia :!:
Olis mukavan ruosteeton kori siinä.

Kirjoita vastaus