Grand Cherokee 3,0 CRD WH / WK 2005-2010
Grand Cherokee 3,0 CRD WH / WK 2005-2010
Otsikon mukainen laite automaattina (todennäköisesti limited ja alkupään versio) on harkinnassa, osaatteko kertoa mahdollisista "miinoista" joihin hankittaessa tai käytössä voi törmätä tai kannattaa henkisesti varautua.
Onko noihin tullut vuosien varrella jotakin oleellisia varuste / teknisiä parannuksia?
Miten tunnistaa Euro WH:n / Jenkki WK:n -haen todennäköisesti rajojen ulkopuolelta ja en välttämättä haluaisi uusia valoja/laseja tms. rekisteröintikatsastukseen -jos eroja yleensä on. (Jos sattuu törmäämään johonkin, mistä on mittaristo vaihdettu)
Mitä hyviä tietolähteitä tekniikan osalta on? Oikeat hakusanatkin on tervetulleita.
Edit: Toki vapaat mielipiteetkin laitteesta on tervetulleita
Linkki -aina luotettavaan Wikipediaan, jos jotakin kiinnostaa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Grand_Cherokee
Onko noihin tullut vuosien varrella jotakin oleellisia varuste / teknisiä parannuksia?
Miten tunnistaa Euro WH:n / Jenkki WK:n -haen todennäköisesti rajojen ulkopuolelta ja en välttämättä haluaisi uusia valoja/laseja tms. rekisteröintikatsastukseen -jos eroja yleensä on. (Jos sattuu törmäämään johonkin, mistä on mittaristo vaihdettu)
Mitä hyviä tietolähteitä tekniikan osalta on? Oikeat hakusanatkin on tervetulleita.
Edit: Toki vapaat mielipiteetkin laitteesta on tervetulleita
Linkki -aina luotettavaan Wikipediaan, jos jotakin kiinnostaa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Grand_Cherokee
No virallisestihan tota dieseliä ei ole taidettu edes Jenkkilään viedä!! Käsittääkseni kaikki dieselit on Export-malleja ja siten WH-malleja!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
OK, se on uutta tietoa mulle, ei ainakaan varaosaliikkeet ole ottaneet osia valikoimiin, kun siihen koneeseen ei saa edes suodattimia....D5GT kirjoitti:Kyllä dieseleitä sai muutaman vuoden jenkeistä... joku nopea on sellaisen voinut Eurooppaankin tuoda. Vaikkei kovin todennäköistä ole.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Kait noi filtterit on haettava sielläkin MB kaupasta? on kyl melko outoa ettei näy (jenkki?) varaosaliikkeiden listoilla -ellei jäänyt marginaalimalliksi.
Nettiautossakin on ainakin yksi jenkeistä uitettu crd "kuulemma" -km/h mittaristolla. Olisko jonkun komennusmiehen vanha.. tollaseen törmääminen on häviävän pieni riski. Ehkä joku on voinut tilailla valoja yms. jenkeistä, korjatakseen kolaroitua CG:a ja kotimainen katsastusmies alkaa köhimään vaikka rajojen ulkopuolella kelpasikin hyvin.
Jos oikein ymmärsin 3.0 CRD:stä, Amerikan pojat asentelee huohottimeen jotain pyttyjä, ettei työnnä öljyä turbolle. Muutoin koneesta ei ole pahaa näkynyt -ainakaan vielä. Brabus tekee virisettiä jne.
Miten voimansiirto? millä hakusanoilla pääsee eteenpäin, vai onko ns. pomminvarma.
Aiheeseen liittyen 3.0 CRD:n öljynvaihto "how to" video linkissä:
http://www.youtube.com/watch?v=5DFd7yycTZU
Nettiautossakin on ainakin yksi jenkeistä uitettu crd "kuulemma" -km/h mittaristolla. Olisko jonkun komennusmiehen vanha.. tollaseen törmääminen on häviävän pieni riski. Ehkä joku on voinut tilailla valoja yms. jenkeistä, korjatakseen kolaroitua CG:a ja kotimainen katsastusmies alkaa köhimään vaikka rajojen ulkopuolella kelpasikin hyvin.
Jos oikein ymmärsin 3.0 CRD:stä, Amerikan pojat asentelee huohottimeen jotain pyttyjä, ettei työnnä öljyä turbolle. Muutoin koneesta ei ole pahaa näkynyt -ainakaan vielä. Brabus tekee virisettiä jne.
Miten voimansiirto? millä hakusanoilla pääsee eteenpäin, vai onko ns. pomminvarma.
Aiheeseen liittyen 3.0 CRD:n öljynvaihto "how to" video linkissä:
http://www.youtube.com/watch?v=5DFd7yycTZU
Aika tuntematon laite foorumilaisten keskuudessa?
Vinkit "oikeista" hakusanoistakin on tervetulleita..
Yksi linkki, mistä löytyy speksit & jotakin ohjeita jne.
http://www.wkjeeps.com/kmenu.htm
Vinkit "oikeista" hakusanoistakin on tervetulleita..
Yksi linkki, mistä löytyy speksit & jotakin ohjeita jne.
http://www.wkjeeps.com/kmenu.htm
B&W:n?? NPG se on (tai NVG nykyään) eli New Process Gear tai New Venture Gear!D5GT kirjoitti:Nyt tulee tyhmä kysymys nelikosta..
Nopealla asetuksella tasauspyörästössä on se B&W:n härpäke pitkittäislukkona/luistonrajoittajana.
Onko hidas neliveto ilman tasauspyörästöä, vai tuleeko samaa voimalinjaa kuin nopea?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Käsittääkseni luistonrajoitin kilke, visco, on Borg Warnerin tuotantoa.. Borg Warner osti juuri Haldexin, eli kelpokasan osaamista..
Jakovaihteistosta:
http://www.masoncomputing.com/np249/
Jakovaihteistosta:
http://www.masoncomputing.com/np249/