Liberty'05 CRD kirjoitti:Olen uusi Jeep omistaja ja nyt alla on Jeep Liberty 2005 CRD limited joka on tuotu USA:sta muuttoautona. [...]
Rekisteriotteeseen ei ole merkitty vetokoukun vetopainoja ollenkaan joten mitä noissa cherokee versioissa ne yleensä ovat?
Renegade kirjoitti:Netistä löytyy esite -05 mallille: http://www.jeep.fi/pdf/jeep_che.pdf
3360kg näyttäisi olevan kytkentämassa CRD:llä.
Liberty'05 CRD kirjoitti:Tuo 3360 kg vetopaino olisi kyllä ihan OK mutta en tiedä pitäisikö sitä yrittää saada myös rekisteri otteeseen?
Liberty'05 CRD kirjoitti:jostain netin syövereistä olin lukevinani että uudehkoihin autoihin ei enää merkitä vetopainoja rekisteriotteeseen. olisiko jopa 2000 jälkeen rekisteröidyt. mutta siis E hyväksytty vetokoukku pitää olla ja vetopainot määräytyvät koukun ja auton valmistajan määrityksiin.
Renegade kirjoitti:Kyllä mun 2004 mallisessa ainakin on rekisteriotteessa vetopainot merkitty. Mutta saattaa tosiaan olla ettei niitä siihen vaadita jos löytyvät jostain kohtaa autosta.
Multa löytyy kuskinpuolen takaoven karmista kilpi jossa on neljä lukua allekkain. Ensin auton kokonaispaino 2540kg ja sitten max kokonaispaino kärryn kanssa 5900kg. Noiden erotus on siis max kärryn paino 3360kg.
mikola kirjoitti:Paljonko sitä jarrullista painoa sulle on merkitty?
Samat lukemat mulla, mutta rekisteriotteessa puolestaan 2250 kg.Koukun virkaa tekee Monoflex II ja valmistajan mukaan sais hinata 3500 kg.
Renegade kirjoitti:2250kg on mullekin merkitty otteeseen. Ajattelin, että siinä on joku kämmäys kun esitteessä ja oven karmissa on isompi lukema.
Monoflex 3500kg on mullakin, tosin kiinteä malli.
28CRDKJ kirjoitti:Otteessa max jarrullinen 3360Kg ja yhdistelmän suurinsallittu kokonaismassa 5880Kg.
Omamassa 2031Kg