Viimeinen nurkka purettu, aikaa meni noin tunti.
Apukuskin puoli:
1. Ilman putsarista pois pari johtoliitintä.
2.Ilmakanavan klemmari löysälle ja suodatin pois.
3.Nykäse suoraan ylöspäin putsarin pohjaa, niin se irtoaa
4.Kaks (8mm avain) ruuvia pois (ilmeisesti)cruise controllin jalasta.
5. ota tehostajan kannu irti (yhdellä pultilla kiinni) tais olla 10mm avain.
6. irroita tehostajan kannun jalka (kiinni kolmella 10mm avain mutterilla)
7. löysää 4kpl (18mm avain) iskarin yläpää (itse jätin kaksi mutteria paikoilleen ja löysälle)
8. Nosta auton molemmat puolet pukeille (niin ei tarttee irroittaa kallistuksenvaimentimen koiran luuta)
9.Rengas tietysti pois (laita mutterit takas, niin et revi käsii renkaan pultteihin)
10. laita CRC:tä iskarin jalan pultteihi ja mutteriin ( yksi kipale heti iskarin ala osassa ja toinen "tuolin jalassa" ja mene kahville<- jos enempi ruosteessa...
11. Ota jalustin pois ( lähti iskarista irti ku vähä kopsautti vasaralla)
12. Irroita loput kaksi mutteria iskarin yläpäästä ( varo ettei riko jarruputkia alas pudotessaan)
Jos tarviit osia entisestä iskari kokoonpanosta, niin ota pari tukevaa jousipuristinta puristele jousta hieman kasaan, sen verran että tunnet jousen pyörivän paikoillaan.
Sitten vaan otat irti pääty mutterin ja sil viisii.
Sitte eiku kasaamaan!

Kasataan niin että:
1.Puhdista paikat joihin tulee jutskat kiinni.
2.Purista uusi jousi kasaan (katso uudesta iskarista kuinka paljon joudut puristelemaan)
KÄYTÄ KUNNOLLISIA PURISTIMIA!
3.kasaa iskari/jousipaketti
4. pujota iskari "tuoli" vetarin päällle kenolleen
5.pujota iskari paikoilleen ja laita mutterit ylhäältä kinni, mutta jätä vielä löysälle.
6. asettele tuoli paikoilleen iskarin alle (saattaa tarvita hieman kampeamista jollain kepukalla
7. Kiristä yläpää
8.kiristä alapäät
9.Laita renkaat ja laske kottero ales
10.heitä rojut paikoilleen konehuoneeseen
11.Tarkista kaikki kuuteen kertaan
12.Tarkista ettei ylimääräisiä työkaluja ym jutskaa jää konepellin alle.
Kuskin puolelta joutuu ottamaan irti akun ja akkutelineen.
Tais olla teline kiinni kolmella pultilla.
Telineeseen on kiinnitelty lisäksi johtoja ja rele/sulake loota jotka irtoovat varovasti nipsukoistaan.
-> samalla lailla kuin toisaellakin puolella...
Peräpäähän onkin sitte paljon iisimpi juttu toi vaihto!
Siinä noin suurpiirteittäin toi vaihto jutska
Jos jotain kysyttävää, niin soittakaa vaikka Jamantille...
ex 2006 KJ 2,8CRD Aut.
*MYYDÄÄN! 2001 TJ Wrangler 4,0 Aut.
*1987 YJ Wrangler 4,2 Aut. +6" Skyjacker +2"BL
*1980 & 1984 SJ Cherokee 4,2 Man.
*2007 WK Grand Cherokee 3.0 CRD Aut. QD2 +2" OME