Hei onko...
meillä pihatöissä pärisee murray
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä A-V, muokattu yhteensä 22 kertaa
2007 Grand Cherokee Overland CRD, 1970 AMC Hornet SST 2D 343cid, 1969 Rebel SST 2D Hardtop 360cid
Ei kyllä enää oikein kaappihondamies, sen verran paljon niitä on jo ollut ja tulee olemaan.Sam66 kirjoitti:dj-pirtu taitaakin olla sellainen kaappihondamiesdj_pirtu kirjoitti:Super OT:
Olen pöyristynyt! Hondahan on laadukkaimpia pelejä maailmassa! Ikuisia pelejä kunhan öljyjä vaihdat joskus. Mitä hittoa?!?!
Kaksipyöräinen on myös honda, cb750 nighthawk. Mittariin kelattu 110tkm eikä mitään, ei syö edes öljyä.
Kohta joku sulkee tän ketjun...
Grand Cherokee Limited 4.7 -00
Enpä usko että ketjua suljetaan, onhan hyvä että on keskustelua ja vertaillaan kokemuksia. Olisihan se vähän outoa jos puuttuisi kokonaan kritiikki omaa harrastusta kohtaan, se ei kehitä ja juu, myönnetään, honda akkordi oli meikäläiselläkin alla kun olin 19v joskus keskiajalla ennen nakkisotaa, mutta annettakoon se anteeksi, olin vielä niin nuori ja ensimmäinen jeep oli vielä vuosien päässä...
.ps. 7v vanhasta akkordista meni sen vuoden aikana niin paljon rojua vaihtoon että oli pakko hävittää se, näin muistelen käyneen, taisin ostaa ekan ramlerini niillä markoilla:)
.ps. 7v vanhasta akkordista meni sen vuoden aikana niin paljon rojua vaihtoon että oli pakko hävittää se, näin muistelen käyneen, taisin ostaa ekan ramlerini niillä markoilla:)
Pihallinen Jeeppejä
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!