No eikös se naisten kanssa ole aina semmosta? Sanot mitä hyvänsä, niin kohteliaisuuskin käännetään naisen alistamiseksi, jos sattuu vain olemaan sillä tuulella ja sen luontoinen. Sikäli minusta naisten kanssa oleminen, kuten näiden autojenkin harrastaminen, on valintakysymys ja se kannattaisi perustua käyttötarkoitukseen. Eikös sitä autoakin vaihdeta nimenomaan sen takia, ettei se enää sovellu tarkoitukseensa? Sanoppas tämä naiselle, niin turpaan tulee, vaikka naisetkin pistävät vastavuoroisesti ihan samalla lailla miehen pihalle, kun miehen nössöytys kiltin lastenvahti-kotipiika-käyttötarkoitukseen onnistuu liian hyvin ja miehestä tulee "kuin yksi perheen lapsista", joka ei osaa omatoimisesti enää edes nenäänsä niistää. Ja naisessahan ei tietenkään ole koskaan mitään vikaa, hah!JAMANT kirjoitti:Nyt oot vaarallisilla vesilläWinChester kirjoitti:Jospa se onkin eukon- eikä autonvaihto, mikä pitäs tehdä...janiojan kirjoitti:Ja vaimo on ominut ton Commanderin.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin itse olen kaikesta huolimatta käyttötarkoitus-ajatuksen takana. Lista halutuista ominaisuuksista, rahavaroista yms. paperille ja sitten pähkäilemään sopivaa vaihtoehtoa. Mulla ensimmäisen maasturin ja sen ominaisuuksien pähkäily kesti vuoden ja toinen meni sellaisen etsimiseen. Helpommallakin olisi varmaan päässyt, mutta eipä tarvinnut tapella sellaisten asioiden kanssa, jotka olisivat tulleet heti alkuun eteen, jos pähkäily olisi jäänyt vähemmälle. Pahinta, mitä olisi voinut käydä, olisi ollut sopimattoman auton vaihto toiseen heti alkuun; se kun tahtoo maksaa ylimäärästä niin helkkaristi. Naisten kanssa asia on toisinpäin. Vuosien yhdessäolon jälkeen kun pannaan lusikoiden lisäksi mukulatkin jakoon, niin siihen ei edes rahat riitä! Sikäli nämä autoharrastusasiat on vielä halpoja. Mutta oli kyse sitten naisista tai autoista, niin kukin tyylillään.