SRT8 WK käyttiksenä?
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
"To select the Fully OFF mode, press and hold the “ESP OFF” button for at least 5 seconds but not more than 14 seconds while under 10 mph. A chime will sound, a warning lamp will illuminate and a text message — ESP OFF — will appear in the instrument cluster (on vehicles with EVIC). Fully Off mode is automatically activated on 4×4 vehicles when the transfer case is shifted to 4LO mode."
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Sulla oli yksi "end quote" merkki väärinpäin, korjasin ja poistin noi välihuomautukset jotka oli huteja...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Eipä ole tullu manuskaa lueskeltua, mutta samalla tavalla näjemmä pitäisi toimia kuin bemareitten luistonestojen poiskytkentä eli tuttua hommaa. Voi toki olla että vauhtia on ollut enemmän kuin 16km/h, pitänee testaa uusiksi.
Jostain internetsistä lukasin että WK Jeeppi on ainoa SRT8 josta tota EI saa pois päältä, muista syslereistä sitten kyllä.
Jostain internetsistä lukasin että WK Jeeppi on ainoa SRT8 josta tota EI saa pois päältä, muista syslereistä sitten kyllä.
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Niin se taitaa olla, ei saa kokonaan pois päältä napista.
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Oli ilmeisesti silmät jo solmussa, kiitos korjauksesta

'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Mikäs näitten WK Grandien perässä yleensä antautuu, hampaat, laakerit, molemmat?
Eli pikku pelivara oli kamppeessa jo kun ostin sen, omasta mielestä mennyt heikompaan suuntaan enkä ole asiaa sen kummemmin tutkaillut. Oma arvio on että pinionin laakeri tai poskilaakerit ehtoopuolella. Onko muuten samaa kamaa ku normi 5,7 V8 Grandin perässä, perähän lienee joku Dana D44HD?

Eli pikku pelivara oli kamppeessa jo kun ostin sen, omasta mielestä mennyt heikompaan suuntaan enkä ole asiaa sen kummemmin tutkaillut. Oma arvio on että pinionin laakeri tai poskilaakerit ehtoopuolella. Onko muuten samaa kamaa ku normi 5,7 V8 Grandin perässä, perähän lienee joku Dana D44HD?
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Perä on joko Chrysler 8-1/4 tai Dana, se kumpi sulla on, näkyy myyntikoodeista, laita mulle kysely rekkarin kanssa e-maililla, niin katson kumpi sulla on...
Laakerit noista yleensä menee, laakeroimalla ja säädöt kohdalleen ja tulee niin hyvä kuin käytetyllä välityksellä voi tulla...
Laakerit noista yleensä menee, laakeroimalla ja säädöt kohdalleen ja tulee niin hyvä kuin käytetyllä välityksellä voi tulla...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
No minäpä häiriköin mailitse. Katotaas millanen savotta ja kulu tosta lopunviimein tulee, riippunee siitä että montako kertaa joutuu asian harjoitella 

Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Juu, oli sitten Danan akseli siinä... Ilmeisesti normi WK:t on Corporaation akseleilla, SRT:t sitten Danan akseleilla... Ehkä...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Tuolla oli jotain keskustelua eroista:
https://www.cherokeesrt8.com/threads/di ... 44.241833/
"The SRT differential is the 44RBE it shares the same pinion thickness as the super 44 and thicker housing but it has a metric ring gear so it won't fit standard Dana 44's.
"
Omassa ei ole vielä tainnut huomata isoja ongelmia.. kai.
https://www.cherokeesrt8.com/threads/di ... 44.241833/
"The SRT differential is the 44RBE it shares the same pinion thickness as the super 44 and thicker housing but it has a metric ring gear so it won't fit standard Dana 44's.
"
Omassa ei ole vielä tainnut huomata isoja ongelmia.. kai.
-
- Viestit: 35
- Liittynyt: 06.04.2024. 16:16
- Paikkakunta: KOKKOLA
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Tässä kallistunut vahvasti STR8:n hankintaan kesäkäyttikseksi ja satunnais talviajeluun budjetilla 20ke-25ke. Kovin harvassa on tarjonta ja ne mitkä on myynnissä on roikkunut kauan myytävänä tai kyseenalaisella huoltohistorialla.
Hollannissa olisi yksi 200tkm ajettu, samalla omistajalla 15v ja huollettu kuulemma ahkerasti myytävänä. Verotus hieman mietityttää, kun verottajan sivujen taulukoista ei löydy, että olisi näitä olisi tuotu maahan viime vuosina.
Ajoneuvoverolaskuri antaa arvion verosta 7-8ke, mikä tuntuu kovinkin juhlavalta summalta 17 vuotta vanhasta ja 200tkm ajetusta autosta.
Hollannissa olisi yksi 200tkm ajettu, samalla omistajalla 15v ja huollettu kuulemma ahkerasti myytävänä. Verotus hieman mietityttää, kun verottajan sivujen taulukoista ei löydy, että olisi näitä olisi tuotu maahan viime vuosina.
Ajoneuvoverolaskuri antaa arvion verosta 7-8ke, mikä tuntuu kovinkin juhlavalta summalta 17 vuotta vanhasta ja 200tkm ajetusta autosta.
Jeep GC 5.2 1996
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Oli niitä viime syksyn loppupuolella useita myynnissä nettiautossa yhtäaikaa, kannattanee nyt koskettaa tyhjällä lompakolla otsaa ja rauhoittua siihen syksyyn asti niin on vähän helpompi käydä kattomassa että millanen peli on kyseessä.
Eiköhän kaikki ole aina vimpan päälle huollettuja myyntitilanteessa
Eiköhän kaikki ole aina vimpan päälle huollettuja myyntitilanteessa

-
- Viestit: 35
- Liittynyt: 06.04.2024. 16:16
- Paikkakunta: KOKKOLA
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Kyllähän ne on aina vimpan päälle huollettuja
Ensimmäinen huoltomerkintä 65tkm kohdalla ja seuraava sit heti 165tkm kohdalla.
Pakko kai se on laittaa niitä jäitä hattuun, mutku se polte

Pakko kai se on laittaa niitä jäitä hattuun, mutku se polte

Jeep GC 5.2 1996
Re: SRT8 WK käyttiksenä?
Poltteesta seuraa aina ikäviä juttuja, ihan sama onko se ylä- vai alapäässä
Oottelet rauhassa vaan, kyllä sieltä passeli peli ilmaantuu vaikkei näitä nyt joka oksalla olekaan 

