XJ 4.0 kova kulutus

Tänne kaikki yleiset tekniikan kyssärit....
Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: XJ 4.0 kova kulutus

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 10.03.2015. 11:00

Qtka kirjoitti:
JAMANT kirjoitti:Sen TPS:n säätö moottorinohjauksen puolelta ei noissa Renixeissä ohjaa vaihteistoa, kun siellä TPS:ssä on toinen potikka joka toimii just toisinpäin, kuin sen moottorinohjauksen potikka, jännite on ylhäällä, kun läpät kiinni ja laskee alemmas, mitä enemmän läpät aukeaa ja se ohjaa vaihteistoa!! Ja ei ole ainoa vikapaikka noissa...
Jep... Tämän huomasin eilen guugletellessa ja illalla mittailin oikeista piuhoista....näyttäs olevan sökö kun mittari ei asetu hetkeksikään aloilleen...
Renixissä se TPS on tuo: http://www.jamant.fi/tpsanturi-xjmj-cro ... p-570.html
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Qtka
Viestit: 59
Liittynyt: 03.11.2014. 0:20
Paikkakunta:

Re: XJ 4.0 kova kulutus

Viesti Kirjoittaja Qtka » 29.04.2015. 14:04

Pitääkö tuo veres TPS jotenkin opettaa ECUlle vai riittääkö että ruuvaa vaan paikalleen?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: XJ 4.0 kova kulutus

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 29.04.2015. 14:45

Qtka kirjoitti:Pitääkö tuo veres TPS jotenkin opettaa ECUlle vai riittääkö että ruuvaa vaan paikalleen?
Paikoilleen ja säätöihin, ei tarvitse opettaa...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Qtka
Viestit: 59
Liittynyt: 03.11.2014. 0:20
Paikkakunta:

Re: XJ 4.0 kova kulutus

Viesti Kirjoittaja Qtka » 30.04.2015. 9:57

Ok... Laatikko rupesi pelaamaan ja kulutus vaikuttas olevan haarukassa... Vielä kun trimmaa pyöränkulmia ja rasvaa jarrut niin eiköön tuo seka-ajossa alle 15l/100km mene...

Kirjoita vastaus